Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانی در کوپا آمریکا 2021، ارزش خیلی زیادی برای آرژانتینی ها دارد.

یک هوادار آرژانتینی اسم تمام بازیکنان آرژانتین که مدال طلای کوپا آمریکا 2021 دریافت کردند را تتو کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از AS، تیم ملی آرژانتین چند روز قبل برای نخستین بار طی 28 سال اخیر، توانست قهرمان کوپا آمریکا شود. این قهرمانی در خاک برزیل و با پیروزی مقابل این تیم در فینال به دست آمد؛ لیاندرو پاردس مدعی شد مدتی زمان می برد که متوجه شوند چه دستاورد بزرگی کسب کرده اند و از قرار معلوم، هواداران این تیم نیز اندازه بازیکنان هیجان زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از هواداران تیم ملی آرژانتین، اسامی تمام بازیکنان حاضر در این لیست را روی بدن خود تتو کرد:

دروازه بانان  آگوستین مارکزین، امیلیانو مارتینز، خوان موسو، فرانکو آرمانی مدافعان مارکوس آکونیا، لیساندرو مارتینز، نیکولاس تالیافیکو، جرمن پتزلا، نیکولاس اوتامندی، کریستین رومرو، گونزالو مونتیل، لوکاس کوارتا، مولینا هافبک ها آنخل کوریا،  رودریگو دی پائول، آنخل دی ماریا، نیکولاس دومینگز، پاپو گومز، جیووانی لوسلسو، گیدو رودریگز، لیاندرو پاردس، ازکیل پالاسیوس مهاجمان سرخیو آگوئرو، خواکین کوریا، لائوتارو مارتینز، لیونل مسی، نیکولاس گونزالز، خولیان آلوارز

 

هوادار آرژانتینی که اسم تمام بازیکنان را روی بدنش تتو کرد

 

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی برترین های قرن با دکتر زادمهر: بهترین تیم قرن، همین تیم ملی فعلی است؛ دایی و باقری جزو 7 سرزن برتر دنیا بودند دردسر جدید برای دروازه بان پرسپولیس / فیلم درگیری لفظی حامد لک در تبریز دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) تلاش توکیو برای کنترل ارتباط ورزشکاران با تخت‌خواب‌های مقوایی داور دیدار جنجالی یوونتوس - اینتر از قضاوت در سری آ استعفا کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمام بازیکنان کوپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از تساوی روحیه بخش مقابل گل گهر در سیرجان اکنون خود را مهیای جدال خانگی برابر ملوان بندرانزلی خواهد کرد. بهمن روشنایی سرپرست باتجربه و قدیمی استقلال خوزستان که روزهای تلخ و شیرینی را از قهرمانی تا سقوط و صعود را با آبی‌ها پشت سر گذاشته، مدعی است آنها قادر خواهند بود در ادامه فصل با دستیابی به امتیازات لازم به هدف خود دست یابند.

وی درباره روند تیم گفت: جا دارد خسته نباشید به اعضای کادرفنی و همچنین بازیکنان باتعصب خودمان بگویم. رسیدن به دو گل در آن دقایق یکی از اتفاقات خوبی بود که در دوران حضورم در استقلال تجربه کرده بود و به تک تک بازیکنان و انگیزه آنها برای موفقیت با تیم افتخار می‌کنم. مطمئنا این اتفاق نشان دهنده انگیزه و کیفیت بازیکنان ماست که هدف رسیدن به امتیازات را در ذهن دنبال می‌کنند.

سرپرست استقلال خوزستان درباره بازی مقابل ملوان نیز گفت: ملوان یکی از تیم‌های ریشه دار و خوب فوتبال ایران است که در این فصل نیز نتایج خوبی کسب کرده و سپاهان نیز به سختی موفق به شکست آنها شد. مسلما کار سختی پیش رو خواهیم داشت اما این انگیزه و ذهنیت تک تک بازیکنان و اعضای تیم در کنار هواداران است که در ادامه بازی‌ها با رسیدن به نتیجه جایگاه خوبی را از آن خود کنیم. با هواداران استقلال خوزستان همه چیز شدنی است و مطمئنا در کنار یک نمایش زیبا که از ابتدای فصل نیز علیرغم تمامی مشکلات موفق به انجام آن شدیم، برای کسب نتیجه نیز در این بازی امیدوار خواهیم بود.

روشنایی درباره حواشی شکل گرفته طی روزهای اخیر نیز گفت: مدیریت باشگاه از تمامی اعضا خواسته تا بدون توجه به حواشی تمام تمرکز خودشان را روی موفقیت تیم قرار دهند. اینجا در استقلال خوزستان همه ما مسوولیت بزرگی بر گردن داریم و باید هواداران را به اتفاقی که انتظار آن را دارند برسانیم. فصل گذشته در کنار آنها توانستیم صعود کنیم و یک روز شیرین و بیادماندنی را در اهواز شکل دهیم. امروز نیز هدف ما اتفاق بزرگتری خواهد بود و به دنبال حفظ سهمیه و دستیابی به جایگاه مناسبی هستیم.

وی ادامه داد: در این مسیر ضمن عملکرد فنی کادرفنی و تلاش و کیفیت بازیکنان و همراهی هواداران، جا دارد از مدیریت باشگاه نیز تشکر داشته باشیم. ما در روزهایی که کاملا تحت فشار بودیم با تدابیر مدیریتی آنها به شرایط خوبی نزدیک شدیم. همگی اعضای هیات مدیره در تلاش هستند تا استقلال را به جایگاه مناسبی برسانند و تمام وجود خود را برای این موضوع به کار گرفته‌اند. موفقیت در نیم فصل دوم و کسب نتایج امیدوارکننده در مسیر راهبردهایی بوده که چه در بخش نقل و انتقالات و چه حمایت‌های آنها صورت گرفته است. برخلاف بحث‌های شکل گرفته هزینه عجیبی برای نقل و انتقالات نداشتیم اما توانستیم همه نگاه‌ها را در کنار انتخاب‌های هوشمندانه بهمراه صرف هزینه پایین، جلب کنیم و این موضوع را در مسیر کسب نتیجه قرار دهیم. آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه در کنار دیگر اعضای مدیریتی تیم واقعا چشم انداز فوق العاده‌ای را شکل داده‌اند و امیدواریم در این مسیر بار دیگر استقلال خوزستان و هوادارانش روزهای خوبی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس