Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت : مجبور هستیم به منظور تامین آب مناطق شهری شب‌ها در مخازن بارگیری کنیم تا بتوانیم به بخشی از نیاز ساکنین شهر کرمانشاه در ساعات پر مصرف پاسخ دهیم.

او با تاکید بر اینکه با کمبود مخزن در سطح شهر کرمانشاه روبرو هستیم گفت : در شهر کرمانشاه به ۱۱۵ هزار مترمکعب مخزن نیاز داریم که باید هرچه زودتر ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به هدر رفت آب به دلیل شکستگی خطوط لوله اشاره کرد و افزود: شبکه آب جنوب شهر کرمانشاه کاملاً فرسوده است و نیاز به ترمیم دارد.

کاکاوند انشعابات غیر مجاز را یکی از دلایل بروز مشکل تامین آب در کرمانشاه دانست و افزود: سه هزار انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در شهر کرمانشاه داریم که امکان دارد آمار بیش از این میزان باشد.

او خواهان وارد مدار شدن تصفیه‌خانه کرمانشاه شد و گفت: تصفیه خانه کرمانشاه باید به هر قیمتی شده هر چه زودتر وارد مدار شود تا بتوانیم مشکل کمبود آب شهر را برطرف کنیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آب شرب آبرسانی شهر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل

علی ملکشاهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل در استان منتظر نرخ‌گذاری هستیم، گفت : قرار شده در همین ماه جاری (اردیبهشت) قیمت نان با آرد کامل در استان تعیین شود و احتمالا بلافاصله بعد از تعیین قیمت، شاهد اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل در سطح تعدادی از خبازی‌های شهر کرمانشاه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نان کامل قیمت بالاتری در مقایسه با نان معمولی دارد، تصریح کرد: اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل منوط به استقبال نانوایی‌هاست که امیدواریم با اتخاذ سیاست‌های تشویقی و تعیین قیمت منطقی، شاهد استقبال نانوایان استان از این طرح باشیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل به صورت پایلوت در کرمانشاه در مقطعی از سال گذشته، گفت: سال گذشته در یک بازه زمانی کوتاه مدت، این طرح را به صورت آزمایشی در یکی از نانوایی‌های شهر کرمانشاه اجرا کردیم تا بازخورد آن را در سطح جامعه مورد ارزیابی قرار دهیم که خوشبختانه با استقبال خوب مردم مواجه شد.

ملکشاهی با اشاره به برنامه‌ریزی برای جهت‌دهی کارخانه‌های آرد استان به سمت تولید آرد کامل، افزود: پیش از این سه کارخانه آرد استان برای تولید آرد کامل اعلام آمادگی کرده بودند که امیدواریم در آینده شاهد استقبال دیگر کارخانه‌ها هم باشیم.

وی با بیان اینکه مصرف نان کامل در کاهش و جلوگیری از بروز بیماری‌های گوارشی نقش مهمی دارد، افزود: مصرف نان کامل علاوه بر تامین فیبر مورد نیاز بدن، در تامین ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز بدن و جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری‌ها نیز اثرگذار است.

ملکشاهی سپس با بیان اینکه استان کرمانشاه ۱۶ کارخانه آرد دارد، گفت: هم‌اکنون ۱۴ کارخانه آرد استان فعال بوده و دو کارخانه غیرفعال هستند.

وی ظرفیت اسمی کارخانه‌های آرد استان کرمانشاه را تولید سالانه ۷۰۰ هزار تن آرد اعلام کرد و افزود: هم اکنون سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن گندم در کارخانه‌های آرد استان فرآوری می‌شود که بیش از نیاز استان است.

ملکشاهی افزود: نیاز سالانه استان کرمانشاه به آرد ۲۵۰ هزار تن است و مابقی آرد تولیدی استان به دیگر استان‌ها فرستاده می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهادکشاورزی توجه کنند
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد
  • احداث بیش از ۵۲ هزار مترمکعب مخزن آب در شهر کرمانشاه
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل