Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@07:35:37 GMT

عضو ستاد کرونا: جریمه مسافرین متناسب نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۲۳۸۷

عضو ستاد کرونا: جریمه مسافرین متناسب نیست

عضو کمیته علمی ستاد مقابله به کرونا گفت: قطعا اعمال این تعطیلی‌ها سبب بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا در کشور نمی‌شود چرا که تصور مردم این است که در این تعطیلات باید به مسافرت و تفریح بروند. به گزارش پول نیوز، مسعود مردانی،  عضو کمیته علمی ستاد مقابله به کرونا در خصوص اعمال تعطیلی‌ها و در مقابل آن هجوم مردم به جاده‌ها گفت: قطعا اعمال این تعطیلی‌ها سبب بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا در کشور نمی‌شود چرا که تصور مردم این است که در این تعطیلات باید به مسافرت و تفریح بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن اشاره به اینکه فرمانداری‌ها اعلام کرده اند که به خودرو‌های شخصی مجوز ورود نمی‌دهد، افزود: با این حال تعدادی از افراد با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر تاکسی و... با قیمت‌های گزاف به سفر می‌روند و متاسفانه بر طبق اخبار اعلام شده ترافیک در جاده‌های شمال سنگین است.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله به کرونا اظهار کرد: اگر چه پلیس راهور اعمال قانون می‌کند، اما به نظر می‌رسد این اقدامات کافی نیست و باید جریمه‌های سنگین‌تری در نظر گرفته شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در واکنش به بی‌آبی در استان‌های جنوبی کشور و تاثیر آن بر شیوع این بیماری اظهار کرد: مسلما یکی از اصول اساسی پیشگیری و مقابله با کرونا شسست‌وشوی مداوم دست‌ها با آب و صابون است و هنگامی که آب نباشد، خود به خود این کار مهم انجام نمی‌شود و همین امر سبب افزایش شیوع این بیماری در این مناطق می‌گردد.

منبع: میزان

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کرونا فوتی ها سفر مسافرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری

اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) کمی پس از ساعت ۱۷ به وقت محلی هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تصاویر وحشتناک از این حمله که به صورت زنده در کانال یوتیوب این کلیسا منتشر شد نشان می‌دهد که این اسقف همزمان با هدف حمله قرار گرفتن به شدت شگفت زده شد و ضارب صورت و سر این اسقف را چندین بار هدف قرار داد.

عبادت کنندگان به سمت اسقف دویدند تا به او که روی زمین افتاده بود، کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است.

این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد. در آن حمله، فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اسقف بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده در فیسبوک دارد و در دوران کرونا و زمانی شهرت یافت که سیاست قرنطینه دوران کرونا را که توسط مقام‌های سیدنی وضع شده بود به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «برده داری جمعی» توصیف کرد و مدعی شد که واکسن‌های کرونا بیهوده هستند و زندگی در حالت عادی باعث تقویت ایمنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • شیوع بیماری پوستی در پکتیکا
  • احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک
  • شیوع عارضه خشکیدگی برگ درختان در نخیلات شهرستان تنگستان