Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در بیشتر مناطق استان،افزود: در حال حاضر ۴۴۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند و هر روز شاهد افزایش تعداد بیماران بستری هستیم و این در حالی است که بیماران مبتلا به سایر بیماری ها نیز نیازمند مراقبت های بیمارستانی و بستری هستند و این مساله ظرفیت مراکز درمانی قزوین رو به تکمیل برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: تنها نزدیک به ۱۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته در بیمارستان های استان قزوین بستری شده اند که نشان دهنده رشد سریع ابتلای افراد به این بیماری در شرایط قرمز کرونایی است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در اجتماعات و میهمانی ها و مجالس عروسی در کنار عدم استفاده از ماسک همچنان از مهم ترین عوامل انتقال کرونا در استان به شمار می رود.

در حال حاضر تجمع بیش از پنج نفر در استان و برگزاری مراسم ترحیم و عروسی ممنوع شده با این وجود عده ای از شهروندان نسبت به وضعیت موجود بی توجه بوده و با عادی انگاری سلامت خود، خانواده و سایر اعضای جامعه را به خطر می اندازند.

حبیبی اظهار داشت: محدودیت ها و ممنوعیت های اعمال شده از سوی ستادهای ملی و استانی پیشگیری و مقابله باکرونا تنها با هدف حفظ سلامت و جان مردم اتخاذ شده و انتظار می رود شهروندان به شکل جدی آنها را رعایت کنند.

این مسوول با بیان اینکه انواع جهش یافته کرونا به ویژه سویه دلتا حتی در کشورهایی که جمعیت زیادی از آنها واکسینه شده اند نیز مشاهده شده است،افزود: برای خارج شدن از وضعیت قرمز فعلی باید به حفظ فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات و میهمانی ها توجه کنیم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: کار واکسیناسیون علیه کرونا در کشور و استان سرعت بیشتری خود گرفته و روزانه امکان تزریق هفت هزار و ۵۰۰ دوز واکسن فراهم شده که امیدواریم این رقم به زودی به ۱۰ هزار دوز افزایش یابد با این حال تا رسیدن به ایمنی جمعی بهترین و تنها ترین راه مقابله با کرونا حفظ فاصله گذاری اجتماعی، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک است.

کرونا تاکنون هزار و ۸۵۱ نفر از شهروندان استان قزوین را به کام مرگ کشانده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که امیدواریم این اعتبار از سوی دولت تامین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر و حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از روند احداث و تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی این شهرستان بازدید کرد. 

در حاشیه این بازدید حسین قناعتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر با بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، گفت: تکمیل این بیمارستان به 500 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که امیدواریم این اعتبار از سوی دولت تأمین شود تا در سال جاری شاهد خدمات‌دهی این بیمارستان به مردم اسلامشهر باشیم.

وی با اشاره به اینکه تامین تجهیزات بیمارستان اسلامشهر بر عهده وزارت بهداشت است و مشکلی برای تجهیز این بیمارستان نخواهد بود افزود: تامین نیروی انسانی و کادر درمان این مجموعه نیز از طریق برون سپاری صورت می گیرد و در حال حاضر مراحل اداری آن در حال انجام است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان گفت: با توجه به طراحی مناسب و مدرن بیمارستان اسلامشهر و نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، پذیرش بیماران بین المللی (IPD) و فعالیت در زمینه توریسم درمانی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این بیمارستان به شمار می‌رود.

در ادامه این بازدید حسین حبیبی با بیان اینکه امروز شاهد چهارمین بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر در دو سال گذشته هستیم، گفت: تکمیل و راه اندازی این بیمارستان مدرن یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است که امیدواریم در اسرع وقت شاهد افتتاح و آغاز خدمات دهی آن به مردم باشیم. 

وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در این بازدید میزان پیشرفت ساخت بیمارستان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن و آخرین وضعیت تامین تجهیزات و نیروی انسانی و کادر درمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تسریع در تکمیل این بیمارستان و رفع برخی نواقص مورد تاکید وزیر بهداشت قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، ساخت بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر که پس از 13 سال تنها 23 درصد پیشرفت فیزیکی داشت با حمایت های دولت مردمی از این پروژه و تخصیص 6 هزار میلیارد ریال اعتبار در 2 سال اخیر به 90 درصد رسیده و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • تشخیص نارسایی قلبی از حجم پا
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش