Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:44:25 GMT

استخدام پلیس کرمان در مقطع درجه داری

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۳۴۴۴

استخدام پلیس کرمان در مقطع درجه داری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین حسینی، رئیس هسته گزینش و استخدام پلیس استان کرمان گفت: پلیس استان کرمان از بین متقاضیان مرد متولدان ۱۳۸۲ به بعد، دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم تمامی رشته‌های تحصیلی برای مقطع درجه داری نیرو استخدام می‌کند. 

 او افزود: متقاضیان می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به هسته گزینش و استخدام پلیس استان کرمان واقع در خیابان معلم شهر کرمان مراجعه و روند ثبت نام و ارائه مدارک لازم را طی کنند و در ساعات اداری با شماره‌های ۲۱۸۲۴۱۲۱ - ۲۱۸۲۴۱۳۰ و در ساعات غیراداری با شماره ۲۱۸۲۴۱۳۱ در تماس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تصریح کرد: برابر مقررات مربوط، حداقل معدل داوطلبان ۱۴ و حداقل قد افراد ۱۷۰ سانتی متر تعیین شده؛ اما به طور کل استخدام در نیروی انتظامی، بیشتر بر اساس عضویابی و شناسایی افراد شایسته و علاقه مند است.

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخدام نیرو پلیس آگاهی مدرک دیپلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 

 مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابری است، گفت: بارش باران تا ظهر امروز در سطح استان ادامه دارد و از بعدازظهر به تدریج از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

وی افزود: برای روز پنج شنبه نیز وزش باد شدید در اکثر مناطق استان‌ کرمان، پیش بینی می‌شود و بارش‌های ضعیفی در ارتفاعات جنوب استان کرمان دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای روز جمعه، کاهش محسوس دما را در سطح استان داریم و خطر احتمال سرمازدگی برای محصولات دور از انتظار نیست؛ بنابراین محصولات قابل برداشت، برداشت شود و زه کشی باغات برای خسارت سیلاب انجام شود. 

وی بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، دهبکری با ۵۱ میلیمتر، مرهک جیرفت با ۴۷ میلیمتر، خاتون آباد شهربابک با ۴۷ میلیمتر، سیرجان با ۳۲ میلیمتر، کهنوج با ۳۰ میلیمتر، جیرفت با ۳۱ میلیمتر و فیض آباد راور با ۲۷ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی‌ها را داشته اند.

سلاجقه گفت: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار