Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@11:20:37 GMT

خاتون تینا پاکروان مجوز پخش گرفت + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۳۶۸۱

سریال نمایش خانگی «خاتون»، تازه ترین مجموعه ای است که توانسته از ساترا مجوز دریافت کند تا در روزهای آینده پخش خود را از پلتفرم نماوا آغار کند.

در تیرماه امسال، دو سریال تازه نماوا برای دریافت مجوز به ساترا ارسال شده‌اند که در جلسه هفته گذشته؛ ۱۹ تیرماه با انتشار مجموعه «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان موافقت شد و همچنین مجوز انتشار مجموعه «حرفه‌ای» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «خاتون» روایت‌گر داستان عاشقانه‌ای در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود، یعنی خاتون است که نگار جواهریان ایفاگر نقش این شخصیت است. در کنار جواهریان، مهران مدیری، اشکان خطیبی، مهران غفوریان، شبنم مقدمی، ستاره پسیانی، رضا بهبودی، بابک حمیدیان، مهتاب ثروتی، ستاره اسکندری، سروش صحت، غزل شاکری، پژمان بازغی، رویا نونهالی و... از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

همچنین سریال «حرفه ای» به کارگردانی مصطفی تقی زاده که این روزها در انتظار دریافت مجوز از ساترا است و اولین تجربه بازیگری سیروان خسروی نیز هست، از چندین ماه قبل جلوی دوربین رفته و علاوه بر سیروان، زانیار خسروی، سارا بهرامی، ماهور الوند و علی مصفا در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تینا پاکروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید

دریافت 11 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه پویانمایی «با بابام»، محصول مرکز انیمیشن سوره به تهیه‌کنندگی فرزانه فخریان و کارگردانی زینب سادات بدری از ۹ فروردین ماه روی آنتن شبکه پویا می‌رود.

این مجموعه انیمیشن به نویسندگی امیررضا مافی تا ۱۳ فروردین ماه هر روز در ۲ قسمت و در ساعات ۰۹:۴۵ و ۱۱:۳۰ صبح میزبان مخاطبان خود می‌شود.

«با بابام» که در ۱۰ قسمت ۷ دقیقه‌ای با تکنیک کات اوت ساخته می‌شود و روایت اول شخص دارد، پیش از این و هم زمان با روز پدر روی بسترهای اینترنتی نیز منتشر شده بود.

سریال پویانمایی «با بابام» به عنوان جدیدترین محصول مرکز انیمیشن سوره، با حضور در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی تاکنون موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین اثر سریالی از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران و نامزد بهترین انیمیشن از جشنواره جهانی فیلم ولکری آمریکا شده است.

در آستانه پخش، از تیزر جدید این اثر که ساخت آن برعهده علی نوروزیان بوده است نیز، رونمایی شد.

کد خبر 6063451 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • برپایی نمایشگاه ظروف مسی در مراغه
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای