Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:56:19 GMT

۱۵ شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونا / وضعیت خور زرد است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۴۲۲۰

۱۵ شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونا / وضعیت خور زرد است

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: متأسفانه روند شیوع کرونا در استان اصفهان بسیار افزایشی شده به گونه‌ای که شاهد تغییر رنگ سریع شهرها در زمینه شیوع این بیماری هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر ۱۵ شهرستان استان اصفهان در وضعیت قرمز کرونا ثبت شده است، ادامه داد: شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهر و میمه، خمینی‌شهر، شهرضا، لنجان، نائین، نجف آباد، سمیرم، فلاورجان، فریدن، گلپایگان، آران و بیدگل، اردستان، کاشان و نطنز در این وضعیت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه شهرستان‌ها برخوار، تیران و کرون، چادگان، بوئین میاندشت، دهاقان، فریدونشهر، خوانسار و مبارکه نیز در وضعیت نارنجی کرونا ثبت شده است، ابراز داشت: شهرستان خور و بیابانک تنها شهرستان با وضعیت زرد کرونا در استان اصفهان است.

وی تصریح کرد: وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های اصفهان، اردستان، نطنز و کاشان در وضعیت هشدار است و از شهروندان درخواست داریم نسبت به سلامتی خود بیشتر توجه داشته باشند.

کد خبر 5263331

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا آرش نجیمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وضعیت زرد ویروس کرونا ویروس کرونا عید سعید قربان بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها گرگان شیوع کرونا اردبیل سیلاب ایلام استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حکمی حمیدرضا محمدی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حکمی حمیدرضا محمدی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان منصوب کرد.

فرماندار شهرستان لنجان از جمله سوابق محمدی است.

پیش از این محمد شریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان بود.

کد خبر 747009

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است