Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – زهرا مغانی، پدیده ۱۸ ساله تیم ملی والیبال بانوان ایران به تیم بروسنو (VK Pirane Brusno) در لیگ برتر اسلواکی پیوست.

این پاسور خوش آتیه با انتقال رسمی به باشگاه بروسنو، رکورد جوان‌ترین لژیونر والیبال ایران در بخش بانوان را برای خود ثبت با کرد.

پیش از این بردیا سعادت با انتقال در ۱۸ سالگی به تیم نیش صربستان جوان‌ترین لژیونر تاریخ ایران در بخش والیبال مردان بود و مغانی هم با انتفال به لیگ اسلواکی صاحب این رکورد در بخش بانوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغانی توسط میترا شعبانیان، سرمربی سابق تیم ملی بانوان ایران کشف و پرورش یافت و در فصل آینده در اروپا توپ خواهد زد تا به این ترتیب تعداد نمایندگان بانوی ایران در بخش بانوان کاپ اروپا (CEV CUP) در سال ۲۰۲۲ به عدد دو رسید.

پیش از این نگین شیرتری، با پیوستن به آوس پرتغال اولین بانوی حاضر در رقابت‌های CEV کاپ اروپا نام گرفته بود که قرار است طبق برنامه تیم آوس در فرانسه به مصاف تیم قدرمند کان (CANNES) برود.   بیشتر بخوانید: طلوع‌کیان: شرایط تیم ملی والیبال در المپیک بهتر از لیگ ملت‌ها خواهد بود/ لهستان برای قهرمانی آمده

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند

در مسابقات تیراندازی کسب سهمیه در برزیل، خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ 10 متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت 633 امتیاز به عنوان نفر دوم راهی فینال شد. تیرانداز نروژی با 633/6 و خدمتی با 633 امتیاز، توانستند امتیازی بهتر از مردان ثبت کنند. در تفنگ 10 متر مردان تیرانداز کرواسی با امتیاز 632/1 به عنوان نفر نخست از دور مقدماتی راهی فینال شد.

همچنین شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با 630/4 امتیاز در رده هفتم ایستاد و فینالیست شد.فاطمه امینی نیز که در راند اول سلاحش با مشکل رو‌به‌رو شد امتیاز 611/6 را به دست آورد.

گفتنی است در تفنگ زنان و مردان در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل در بین کشورهای آسیایی تنها ایران موفق شد راهی فینال شود.

فردا (سه شنبه)، 28 فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ 10 متر رقابت خود را برگزار می کنند. همچنین مسابقات تپانچه 25 متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

سه شنبه، 28 فروردین ماه:

مرحله مقدماتی تپانچه 25 متر بانوان (سرعت)- ساعت 15:30

فینال تفنگ 10 متر مردان- ساعت 16

مقدماتی تفنگ 10 متر بانوان- ساعت 17:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پدیده کشتی ایران طلا گرفت
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • ایران راهی جز تنبیه رژیم صهیونیستی نداشت
  • ایران راهی جز تنبیه رژیم صهیونیستی در چارچوب دفاع مشروع نداشت
  • اتریش کنترل‌های مرزی با چک و اسلواکی را تمدید می‌کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین