Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجمه خدمتی ملی پوش تیراندازی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به نیاز استان و شهرستان‌ها به تجهیزات استاندارد، نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم.

او افزود: در زمان قرنطینه بدلیل همه گیری بیماری کرونا در منزل به سختی تمرین کردم چرا که امکان تیراندازی نبود و فقط حالت گیری و تمرین خشک داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبود سالن اختصاصی، مهم ترین مشکل تیراندازان

 خدمتی پدر ملی پوش تیراندازی ایران نیز گفت: با وجود اینکه رشته تیراندازی هنوز به صورت کامل و مانند سایر رشته‌های ورزشی شناخته شده نیست، اما نجمه عنوان‌های زیادی در مسابقات قهرمانی کشور و استانی به دست آورده است.

او نبود سالن اختصاصی را مهم‌ترین مشکل پیش روی تیراندازان بیان کرد و ادامه داد: در صورتی که بخش خصوصی در عرصه ورزش استان ورود پیدا نکند ورزش استان رو به نابودی خواهد رفت.

خدمتی اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلات تیر اندازان کمبود مربی است که از ضعف‌های هیأت تیر اندازی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیر اندازی بخش خصوصی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اولین جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش استان در سال‌جاری، گفت: تکریم معلمان گرامی باید در طول ایام سال مورد توجه باشد و فقط به یک بازه زمانی خاص محدود نشود.

وی ادامه داد: اردوگاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) از اعتبارات آموزش و پرورش استان و اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تکمیل گردد.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: سلامت نسل آینده در گرو خو گرفتن فرزندان با ورزش و دوری از سستی است.

استاندار همدان افزود: استعدادیابی دانش آموزان در دوران ابتدایی و متوسطه انجام شود و تفکیک رشته‌های ورزشی با توجه به علاقه‌مندی و استعداد افراد صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه و صداوسیما در زمینه‌ی ورزش دانش‌آموزان در خانه و مدارس فرهنگ‌سازی کنند.

قاسمی‌فرزاد گفت: دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های ورزشی خود را در اختیار ورزش دانش‌آموزان قرار دهند.

کد خبر 6077368

دیگر خبرها

  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • اختصاصی: درخواست خمس برای جدایی از تراکتور!
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند
  • ستاره سابق بارسا در فکر مربیگری در لیگ برتر
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!