Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:29:49 GMT

مراسم افتتاحیه المپیک فقط با حضور ۹۵۰ نفر

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۵۵۱۴

مراسم افتتاحیه المپیک فقط با حضور ۹۵۰ نفر

به گزارش ایرنا، مراسم افتتاحیه بازی های المپیک توکیو فردا بعدازظهر در استادیوم ملی این کشور برگزار می شود که در این مراسم ۹۵۰ نفر ورزشکار، مربی، مقامات رسمی و خبرنگاران حضور خواهند داشت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و طبق اعلام مسوولان برگزاری حضور تماشاگران در این دوره از بازی ها ممنوع است.

هیده‌ماسا ناکامورا رئیس برگزاری مراسم افتتاحیه درباره مثبت شدن تست کرونای ۸۷ ورزشکار و مربی، گفت: رهایی از ویروس بسیار دشوار است، بنابراین شناسایی سریع و مقابله با هر گونه مورد جدید مهم‌ترین اقدام محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است با تمام اقداماتی که مسوولان برگزاری و کشورهای شرکت کننده در برابر ویروس کووید ۱۹ انجام داده اند اما بر تعداد ورزشکاران مبتلا به کرونا افزوده می شود. کشور گینه امروز از عدم حضور خود در بازی های المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد در این بازی ها شرکت نخواهد داشت. 

در ساعات گذشته شانس اول تیراندازی تیم انگلیس و ورزشکار تنیس روی میز چک نیز با ابتلا به کرونا از دور بازی ها کنار رفتند.

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰) و پارالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توکیو المپیک توکیو توکیو کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن