Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان بوکانی که در یک نزاع دسته جمعی زخمی شده بود، در بیمارستان تبریز فوت کرد.

به گزارش ایمنا، جوان بوکانی زخمی شده در یک نزاع دسته جمعی بعد از رساندن به بیمارستان جان باخت.

جوان بوکانی که به علت فرو رفتن جسم تیز و برنده در سر به بیمارستانی در تبریز منتقل شده بود، روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه فوت کرد و جسد وی به بوکان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوان هفته گذشته در جریان یک نزاع گروهی از ناحیه سر به شدت زخمی شده بود که بعد از انتقال به بیمارستان بوکان به علت وخامت حال وی به تبریز منتقل شد.

به دنبال انتقال این جوان به بیمارستان بوکان عده‌ای قمه به دست به بیمارستان بوکان هجوم آوردند که با دخالت و حضور پلیس در بیمارستان این افراد متفرق شدند.

منبع: رکنا

کد خبر 508896

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قمه قتل های ناموسی در ایران مجازات نزاع دسته جمعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام مقامات حمله یک فرد با چاقو در چند موقعیت مکانی در شمال ایالت ایلینوی به کشته شدن چهار و زخمی شدن هفت تن منجر شد.

کارلا رِد، رییس پلیس «راک‌فورد» به آسوشیتدپرس گفته است که یک مرد ۲۲ ساله را بازداشت و بازجویی شده است. به گفته وی، وضعیت یکی از زخمی‌های این حادثه بحرانی است.

پلیس همچنان در حال تحقیقات درباره انگیزه این حمله بوده و دخالت مظنونین دیگر را رد کرده است.

قربانیان این چاقوکشی یک دختر ۱۵ ساله، یک زن ۶۳ ساله و و دو مرد ۴۹ و ۲۲ ساله هستند.

پلیس در ابتدا اعلام کرد که پنج نفر در این حادثه زخمی شده‌اند اما اندکی بعد تایید کرد که دو تن دیگر نیز جزو زخمی‌های این چاقوکشی هستند.

کد خبر 6063951

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز
  • خستگی، خواب آلودگی و واژگونی علت اصلی تصادفات کرمان
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • پلمب ۳۱۲۳ مرکز به دلیل تخلفات از آغاز طرح سلامت نوروزی/ بستری ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر در بیمارستان
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • زخمی شدن ۶۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان