Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@17:45:17 GMT

حرکت جالب و عجیب تیم مس کرمان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۶۲۹۸

حرکت جالب و عجیب تیم مس کرمان

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت رسمی این باشگاه در بیانیه ای صعود باشگاه فجر سپاسی و هوادار را به لیگ برتر تبریک گفت؛ البته در این بیانیه طعنه هایی نیز به اتهاماتی که در جریان بازی ها به مس کرمان وارد شد زد.

در بیانیه باشگاه مس کرمان این چنین آمده است:

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در کمال احترام صعود دو تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران دو رقیب خود در لیگ‌ یک این فصل را به رقابت های لیگ برتر تبریک عرض می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است صعود این دو تیم به رقابت های لیگ برتر به خصوص تیم فجر شهید سپاسی که از امتیاز جذب بازیکنان سرباز در فوتبال ایران برخودار است به پیشرفت فوتبال ایران و جذابیت های لیگ های آن کمک نماید و با حضور این تیم نظامی در لیگ برتر، عدالت در میان لیگ های فوتبال ایران بیشتر تقسیم گردد.

این سایت ادامه داد:

تیم فوتبال مس کرمان همواره بر اخلاق گرایی و رقابت در زمین تاکید خود را اعلام کرده است و بر اساس همین اخلاق گرایی خود نیز بارها متضرر شده است اما از اصول خود کوتاه نیامده است و بر همین اساس است که برخلاف صحبت های برخی از مدیران محترم باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز که در زمان صدرنشینی مس کرمان در لیگ یک این فصل، تیم مس کرمان را به انواع و اقسام موارد متهم می کردند و با صحبت هایی واهی درصدد ایجاد حاشیه و کم ارزش کردن صدرنشینی مس کرمان و تنزل جایگاه آن با عباراتی عجیب و دور از انتظار بودند که متاسفانه در انجام این مهم موفق هم شدند، هیچگاه صعود تیم فجر شهید سپاسی را کوچک نمی کند و این شادی را به مردم ادیب و هنر دوست شیراز و به خصوص سرمربی محترم و دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق این تیم در لیگ برتر را نیز دارد.

 

این سایت ادامه داد:

هم چنین صعود تیم خصوصی هوادار تهران که منجر به جذب و حضور هرچه بیشتر این بخش مهم در فوتبال ایران می گردد و تداوم موفقیت این تیم در لیگ برتر، زمینه فعالیت و سرمایه گزاری های بیشتر بخش خصوصی را در فوتبال ایران آن هم توسط افراد و نهادهای صالح و سالم بخش خصوصی را ایجاد می نماید. آقای رضا عنایتی که سابقه حضور در مس کرمان را نیز دارد و با پیراهن مس کرمان در لیگ برتر خاطرات خوشی را ثبت کرده است، به خوبی بخشی از دردهای مس کرمان در این فصل را می داند و کاملا درک می کند فشارهای خارج از زمین که برای ایجاد مانع در راه صعود به کار بسته می شود تا چه اندازه می تواند دردناک و ناجوانمردانه باشد اما بهرشکل مجموعه تیم هوادار به خوبی بر این چالش که مس همواره به صورت حداکثری آن را تجربه می کند، غلبه کرد و با شایستگی جواز صعود خود به لیگ برتر را کسب کرد که امیدواریم این مربی شایسته نیز در ادامه مسیر مربیگری خود بهترین اتفاقات را در مسیرش تجربه نماید.

این سایت ادامه داد:

 

باشگاه صنعت مس کرمان از صمیم قلب این موفقیت ارزشمند را به مجموعه هوادار تهران و به خصوص رضا عنایتی سرمربی محترم این تیم تبریک عرض می نماید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس کرمان هوادار تهران دسته یک مس کرمان هوادار تهران فجر شهید سپاسی فوتبال ایران مس کرمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یک پدیده عجیب هواشناسی در کرمان + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

 دیروز گرم‌ترین و سردترین ایستگاه‌های هواشناسی کشور در استان کرمان قرار داشتند! 

یعنی به طرز عجیبی در یک روز و در فاصله ۳۰ کیلومتری حدود ۴۹ درجه سانتیگراد اختلاف دمایی داشتیم.

همچنین از امروز تا روز دوشنبه ناپایداری جوی در استان داریم و باز هم هوا در برخی مناطق بویژه زرند، شهربابک، انار، کوهبنان و ارتفاعات جیرفت سرد می‌شوند تا جایی که مدیریت بحران استان به کشاورزان توصیه‌هایی داشت که کنترل دمای گلخانه‌ها و تنظیم سالن‌های پرورشی، کنترل سیستم‌های گرمایشی و تهیه سوخت کافی از آن جمله هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۲۰ ثانیه عجیب از لیگ برتر انگلیس (فیلم)
  • رکوردهای جالب و ماندگار در دنیای فوتبال / فیلم
  • (ویدئو) وضعیت عجیب کوهنوردان پس از صعود به کوه تایشان
  • رسوایی در ماراتن پکن؛ حرکت عجیب دوندگان آفریقایی و اجازه دادن به دونده چینی برای قهرمانی! / فیلم
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • ثبت یک پدیده عجیب هواشناسی در کرمان + عکس
  • واکنش جالب ستاره هالیوود به صعود تیمش