Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد جواد کیخا فرزانه مدیر مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: از زمان همه گیری بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان گروه های جهادی و خیران حوزه سلامت، در کنار کادر درمانی و بهداشتی به یاری بیماران شتافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تجهیزات اهدایی شامل دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، مانومتر، پالس اکسی متر، ماسک و گان برای استفاده بیماران کرونایی در اختیار مراکز و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه قرار گرفته است.

مدیر مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: امیدواریم همچون گذشته با همیاری و همراهی خیرین و جهادگران سلامت و همت والای تلاشگران بهداشت و درمان و مراقبت های بیشتر توسط مردم روند ابتلاء به کرونا نزولی شده و باری دیگر شاهد زندگی و روزگاری با شرایط عادی در جامعه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: خیران می‌توانند از طریق شماره حساب ۸۵۵۵۳۶۰۶۱۲ شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۲۵۷۶۳۰ به نام هدایا و کمک های مردمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یاریگر بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی دلتا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ غذای سالم و آشنایی با غذاهای سنتی و بومی جشنواره غذای سالم با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: در این جشنواره از 10 نفر از شرکت کنندگان بر اساس نظر داوران تقدیر و هدایایی تقدیم شد

وی افزود: انتخاب غذای برتر با معیار تنوع گروه های غذایی، مصرف کم شکر و نمک و روغن بعنوان عوامل آسیب رسان، تزئین و طعم غذا انجام گرفت.

مهندس اکاتی با اشاره به اهمیت سلامت گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در ارتقاء سطح سواد تغذیه‌ای جامعه بسیار تاثیر گذار است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • "قلیان اکسیژن"؛ بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه