Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا مرتضوی روز پنجشنبه در ستاد مدیریت کرونا افزود: با توجه به قرمز شدن همزمان وضعیت کرونا در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار، ابنک نیازمند توجه و نظارت بیشتر شهروندان در ارتباطات و مراودات با دیگر شهرها هستیم.  

وی ادامه داد: در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی موضوع واکسیانسیون نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا سنقر وکلیایی بعد از شهرستان کرمانشاه بیشترین میزان واکسیناسیون با تزریق حدود ۱۵ هزار و ۶٧٣ دز را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار سنقر وکلیایی به موضوع خشکسالی و کاهش میانگین بارندگی ها در کشور اشاره کرد و از مردم شهرستان درخواست کرد نسبت به اهمیت این موضوع، صرفه جویی و مدیریت در مصرف آب توجه جدی داشته باشند.
سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.
چهار شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های کنگاور، صحنه، گیلانغرب و سنقروکلیایی از روز پنجشنبه (۳۱ تیر) در وضعیت قرمز کرونایی قرار می‌گیرند.

مهدی محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب،  هرسین،  جوانرود و پاوه هم اکنون در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

وی تاکید کرد: براساس این گزارش، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو،  روانسر و قصرشیرین نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال

قباد سلیمانی، مسئول حفاظت اطلاعات پزشکی قانونی کرمانشاه یکی از مشکلات مهم پزشکی قانونی را در بحث جعل، کلاهبرداری مدارک پزشکی و صحنه‌زنی و تصادف ساختگی عنوان کرد.

وی ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده از ۱۰۴ مورد جعل و تصادف ساختگی طی سال‌های گذشته، در سال ۱۴۰۲ به ۲۴ مورد کاهش یافت.

مسئول حفاظت اطلاعات پزشکی قانونی کرمانشاه با اشاره به وجود ۱۱ مرکز پزشکی قانونی در استان، تصریح کرد: تمامی مراکز مجهز به دوربین مدار بسته هستند و ارائه خدمات آنها به صورت آنلاین از مرکز استان رصد می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص زمین برای ساخت مرکز پزشکی قانونی برای شهرستان‌های کنگاور و سنقر، گفت: مراکز پزشکی قانونی اسلام‌آباد غرب مجهز شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شورای توسعه گردشگری استان را تقویت می‌کنیم
  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • از برگزاری رویدادهای گردشگری شناسنامه‌دار در کرمانشاه حمایت می‌کنیم
  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • ۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد