Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدباقر باقرزاده ، مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان در ایین افتتاح ۷طرح فنی این مرکز با بیان اینکه رسانه استانی بازوی توانمند توسعه گیلان است گفت: رسانه استانی رسانه انقلاب است که تلاش می‌کند نماینده فرهنگ و داشته‌های فرهنگی باشد.

 

او با اشاره به اینکه گیلان دارای توانمندی‌های مختلفی در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است ؛  افزود : مسئولان و دست اندرکاران رسانه استانی تمام تلاش خود را می‌کند این توانمندی‌ها را در ایران، منطقه و جهان انعکاس دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان گفت : صداوسیمای مرکز گیلان ، مرکز کار و تلاش، رقابت در کار و رفاقت در همکاری است.

 

محمدباقر باقرزاده با بیان اینکه این مرکز از نخستین مراکز استانی رسانه ملی است که بزودی برنامه‌های آن با سامانه پیشرفته و نوین اچ دی  پخش خواهد شد، افزود : برای تامین اعتبارات این کار خواهان دستور و توجه ویژه دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی و دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه هستیم.

 

او با اشاره به اینکه در آخرین ارزیابی‌ها که در ماه گذشته انجام شد، صداوسیمای مرکز گیلان جزو استان‌های برتر در بین مراکز استانی است گفت: معاونت سیما رسانه استانی، جزو ۳ استان برتر، معاونت صدا جزو ۴ استان برتر و همچنین خبر رادیو معاونت خبر، حائز رتبه اول شد.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه امروز ساخت ۲سریال فاخر (سوجان) و (ابر می‌بارد) امروز با حضور دکتر عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما و دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه، در صداو سیمای مرکز گیلان آغاز می‌شود؛ افزود: سریال سوجان نخستین سریال ۳۰۰قسمتی است که در مراکز صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته می‌شود و اقدام بزرگ و منحصر به فردی در فرآیند سریال سازی مراکز استانی صداوسیما و نشان از توانمندی هنری و فنی این مراکز در تولید آثار نمایشی فاخر است. 

 

محمدباقر باقرزاده گفت: سریال (سوجان) طرح بزرگی است که در چند فصل تولید خواهد شد و فصل نخست این سریال در ۶۳قسمت با نویسندگی فریدون حسن پور، تهیه کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی حسین تبریزی به روی آنتن خواهد رفت.

 

او افزود : داستان این سریال که با محوریت شخصیت مقاوم زن ایرانی و اهمیت نهاد خانواده ساخته خواهد شد، قصه زندگی سوجان، دختری گیلانی، از دوره نوجوانی، جوانی تا دوران مادری و مادربزرگی اوست و در خلال مرور داستان زندگی سوجان، بخشهای مهمی از تاریخ معاصر ایران و گیلان روایت می‌شود.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان گفت :برای ساخت فصل نخست سریال سوجان، حدود ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که ۵۰درصد آن از منابع استانی و ۵۰درصد از منابع متمرکز سازمان صدا و سیما تامین خواهد شد.

 

محمدباقر باقرزاده همچنین از آغاز ساخت سریال ( ابر می‌بارد ) با حضور روسای سازمان‌های صداوسیما و برنامه و بودجه خبر داد و افزود : سریال ابر می‌بارد نخستین سریال اختصاصی سازمان صداوسیما با موضوع بیماری کروناست که توسط صداوسیمای مرکز گیلان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان ساخته خواهد شد.

 

او گفت : این سریال ۱۸قسمتی به نویسندگی مهدی بهپور و تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا معینی است و زندگی (پریسا) پرستار یکی از بیمارستان‌های رشت را روایت می‌کند که در نخستین ماه‌های شیوع ویروس کرونا با فوت مادربزرگش بر اثر کرونا و به هم خوردن نامزدی اش، درگیر مشکلاتی می‌شود. 

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان افزود : در این سریال سعی شده است تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان و همه گروه‌ها و نهاد‌های درگیر در مهار بحران کرونا خصوصا شهدای سلامت و نیز گروه‌های جهادی به تصویر کشیده شود.

 

محمدباقر باقرزاده تصریح کرد : برای ساخت سریال ابر می‌بارد، ۳۰میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی اختصاص یافته است.

 

 

انتهای پیام/م.ی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ملی ویروس کرونا رسانه استانی ابر می بارد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)

ایسنا نوشت: «بدل» و «رخنه» دو سریال جدید تلویزیون هستند که پخش‌ آنها در شبکه‌های تلویزیونی قطعی شده است.

دو سریال «رخنه» و «بدل» که پخش آنها در تلویزیون قطعی شده است، درام‌های معمایی و کمدی هستند. سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی یک درام معمایی با محوریت هوافضا است که سال گذشته ـ ۱۴۰۲ کلید خورد.

مهدی شفیعی، تهیه‌کننده «رخنه» است و امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، نادر فلاح، سپیده خداوردی، مریم کاویانی رامتین خداپناهی، علیرام نورایی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علی غفاری پیش از این فیلم و سریال‌های مختلفی را به تولید رسانده است که «بچه مهندس» و سریال «خداداد» از جمله آنها است.

سریال «بدل» نیز محصول جدید سیمافیلم است که ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌آورد.

شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق از جمله بازیگرانی هستند که در سریال تلویزیونی «بدل» بازی می‌کنند. همچنین چند بازیگر جدید هم در این سریال معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد. او که بازیگر و نویسنده مجموعه‌های طنز است در چند سال اخیر بیشتر خودش کارگردان آثار و نوشته‌هایش بوده است. او در این سریال‌ هم به ایفای نقش پرداخته است.

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از مهمترین آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است. سریال تلویزیونی «بدل» به کارگردانی علی‌رضا مسعودی و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی تولید شده است و پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز ۱۴۰۳ مطرح بود اما به پخش نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ... منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم) مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید