Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،اظهارداشت: نشست‌های تخصصی چالش‌های هفته ملی مهارت آسیب‌شناسی می‌شود تا با برنامه‌ریزی منسجم شاهد توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی در این هفته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان و جویندگان شغل جامعه هدف آموزش مهارتی بوده و این نقش مخاطب خاص آموزش فنی و حرفه‌ای در هفته ملی مهارت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مهارت به منظور توسعه ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی با ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت‌های شغلی پایدار و اطلاع‌رسانی هدایت و فراگیر کردن هر چه بیشتر آموزش‌های مهارتی در سطوح مختلف است.
وی افزود: اجرای برنامه‌های متنوع به صورت مجازی در هفته ملی مهارت به منظور آشنایی مخاطبان و گروه‌های هدف با رسالت این دستگاه اولویت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سیستان و بلوچستان است.
اولیایی گفت: نصب بنر، پخش تیزرهای تبلیغاتی آموزش‌های مجازی از طریق شبکه استانی و شبکه‌های اجتماعی، افتتاح سالن آمفی تئاتر، افتتاح بیش از بر پنج مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی و افتتاح بیش از بر ۱۵ آموزشگاه آزاد، برگزاری نمایشگاه مجازی دستاوردهای حوزه مهارتی ،در سطح استان تشکیل ویدئو کنفرانس تخصصی مهارت و فرهنگ مراکز آموزشی با حضور استاندار و تجلیل از مربیان کارآفرینان نمونه از جمله برنامه‌های اصلی هفته ملی مهارت است .

وی اظهارداشت: زندگی بدون مهارت و کارآیی فرد در جامعه بوده و در جامعه نیاز به این است که جوانان شاغلان جویندگان کار و افرادی که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند به نوعی با توانمندی را حتی به ایجاد شغل و کسب درآمد بپردازند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از برگزاری رقابت‌های المپیاد با حضور شرکت کنندگان از ۳۱ استان به میزبانی این استان خبر داد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهارت آموزی فنی و حرفه ای آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان هفته ملی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی