Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند در این آیین گفت: عملیات اجرایی پایگاه اورژانس جاده ای سه راهی گتوند با ۲۰۰ متر زیربنا در سال ۹۸ با تامین هزینه توسط نیکوکار حاج غلامحسین زاده دباغ از خیران دزفول آغاز شد و امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.  

 هومن کلانتری افزود: حوادث جاده ای زیادی در محور گتوند-شوشتر-دزفول رخ می دهد که با توجه به وجود پایگاه اورژانس صالح شهر و  پایگاه اورژانس جاده ای سه راهی بخش زیادی از این جاده حادثه خیز استان خوزستان تحت پوشش قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به آغاز عملیات اجرایی طرح ساختمان بخش سی سی یو(CCU) بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند باهمکاری خیران این منطقه اشاره کرد و گفت: این طرح با تجهیز ۶ تخت و با ۱۵۰ مترمربع زیربنا احداث می شود.  

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند با بیان اینکه این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال ساخته می شود، افزود: ۴۰ درصد اعتبار این طرح از سوی خیران  شهرستان‌گتوند و ۶۰ درصد آن  از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تامین خواهد شد.

خیر نیکوکار دزفول نیز در این آیین گفت: من خادم مردم استان خوزستان و ایران هستم و هر جایی از ایران مشکل پیدا کند مردم خوزستان در کمک رسانی پیشقدم هستند.

غلامحسین زاده دباغ با بیان اینکه مردم شهرستانهای دزفول و گتوند روابط خوبی با هم دارند، افزود: هیچ جدایی بین مردم این ۲ شهرستان نیست و نخواهد بود.

وی در پایان گفت: مردم شهرستان گتوند نیز از گذشته تاکنون خیر بودند و انتظار داریم مسیر ما را ادامه دهند.

نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از خیران حوزه بهداشت و درمان به ویژه حاج غلامحسین دباغ خیر دزفولی گفت:باید دست خیران را بوسید و از آنها تقدیر شود.

سهراب گیلانی افزود: این فرهنگ خیران، یک فرهنگ فقرزدایی، پیشرفت و نجات کشور است و باید این خدمات خیران در نقاط مختلف ایران فرهنگ سازی شود.

وی به اورژانس جاده ای سه راهی گتوند اشاره کرد و گفت: اورژانس جاده ای از یک منطقه نیست و تمام مناطق کشور از خدمات آن برخوردار می شوند و کار عام المنفعه است.

نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در ادامه با اشاره به فعالیت مجمع خیران شهرستان گتوند گفت: مجمع خیران این شهرستان کمک های خوبی در حوزه های مختلف به ویژه ساخت مدرسه و بهداشت و درمان کرده اند و حدود سه سال است که فعالتر شدند.

رییس مجمع خیران شهرستان دزفول در این آیین با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیران گفت: خیرین فرصتی هستند که باید از آنها استفاده کرد و حد و مرزها را برداریم.

کاظم اردو افزود:مردم دزفول، شوشتر و گتوند کاری به اختلافات سیاسی ندارند و ارتباط صمیمانه دارند و این دیدگاه باید ترویج پیدا کند.  
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در این آیین با اشاره به پایگاه اورژانس جاده ای سه راهی گتوند گفت:این پایگاه یک نیاز اساسی در این نقطه جاده حادثه خیز گتوند-شوشتر-دزفول بود که تصادفات مرگباری در این محور رخ می دهد که از زحمات و همکاری خیران سلامت به ویژه حاج غلامحسین دباغ در تامین هزینه های احداث پایگاه تشکر و قدردانی می کنم.

فرهاد ابول نژادیان افزود:مجوز نیرو برای این پایگاه جاده ای سه راهی گتوند صادر شده و باید کار عملیاتی شود و پد بالگرد پایگاه در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه برای تردد اورژانس هوایی بین استانی چهار بالگرد مستقر شده است، افزود:سه بالگرد در اهواز، دزفول و بهبهان مستقر شده و یک بالگرد در ایذه یا مسجدسلیمان مستقر می شود تا روزانه کار انتقال در بین شهرستان ها را انجام دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز گفت: امسال در تامین متخصص بیمارستان‌کارون گتوند را به صورت ویژه در نظر می گیریم و با توجه به اینکه عمل جراحی در این شهرستان افزایش پیدا کرده تا آبان ماه حدود ۱۳۰ متخصص جدید وارد استان خوزستان می شود که سهم خوبی به گتوند اختصاص داده می شود.

ابول نژادیان‌ افزود: نیاز مردم گتوند باید در این شهرستان تامین شود و مجبور نشوند برای درمان به دیگر شهرستان ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تامین پزشک متخصص خواسته بحق مردم شهرستان‌گتوند است و قول می دهم که این مطالبه را عملی کنم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان خوزستان افزود: هم اکنون سه شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و آمار کرونا در شهرستان های ماهشهر و بهبهان به سرعت رو به افزایش است.

ابول نژادیان در پایان گفت: هشدار افزایش بیماران کرونایی را به تمام شهرستان های استان خوزستان می دهم و همه باید برای پیشگیری از شیوع کرونا مراقبت کنند.

برچسب‌ها گتوند افتتاح طرح خوزستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند افتتاح طرح خوزستان گتوند افتتاح طرح خوزستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی پایگاه اورژانس بهداشت و درمان شهرستان گتوند استان خوزستان مردم شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، با افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون، ۳۸۸ خانوارازخدمات درمانی وبهداشتی بهره‌مند شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند