Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@00:07:05 GMT

اعلام ساعت قرعه‌کشی نیمه نهایی جام حذفی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۷۶۴۰

اعلام ساعت قرعه‌کشی نیمه نهایی جام حذفی

سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای از باشگاه‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی جهت حضور و انجام مراسم قرعه‌کشی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روز دوشنبه ۴ مرداد از ساعت ۱۵ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و با حضور نمایندگان تیم‌های صعودکننده به این مرحله برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این منظور و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت انجام قرعه‌کشی توسط نماینده باشگاه‌ها، سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای از مدیرعامل و مدیر تیم‌های استقلال، فولاد خورستان، گل‌گهر سیرجان، خیبر خرم‌آباد و ملوان بندرانزلی جهت حضور در مراسم دعوت کرد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام حذفی سازمان لیگ فوتبال جام حذفی سازمان لیگ فوتبال قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی