Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا اواسط هفته پیش رو افزایش دما در استان تهران را شاهد هستیم، افزود: روز شنبه گرم‌ترین روز هفته آتی است، که دمای تهران طی آن می‌تواند، به ۴۰ درجه برسد.

وی افزود: نیمه دوم هفته آتی خنک‌تر خواهد بود و پنجشنبه هفته آینده کاهش چهار یا پنج درجه‌ای دمای هوا را شاهد خواهیم بود و در ارتفاعات نیز احتمال بارش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: امشب و دو شب آینده شرایط برای وقوع رگبار در ارتفاعات مساعد است.

وی از وزش باد شدید در جنوب غربی استان تهران خبر داد و گفت: کشاورزان در اسلامشهر، رباط کریم و شهریار بدانند، که بعد از ظهر وزش باد شدید خواهیم داشت.

کد خبر 5263613

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی جلالی اداره كل هواشناسي استان تهران کاهش دما پیش بینی وضعیت هوا ویروس کرونا عید سعید قربان بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده

طی امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) جریانات شمالی بوده و وزش بادهای شرقی (ملایم تا متوسط) همچنان در سطح استان تداوم خواهد یافت.

با تغییر جریانات جوی طی روز پنج شنبه، شاهد وزش باد جنوبی تند تا گاهی نسبتاً شدید به ویژه در مرکز و جنوب استان خواهیم بود. دما نیز طی مدت مذکور افزایش محسوسی خواهد داشت. اما طی روزهای جمعه و شنبه (۳۱ فروردین و ۱اردیبهشت) شاهد توسعه ناپایداری فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که در ساعات بعدازظهر و عصر موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعدوبرق (در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه) خواهد شد؛ البته دمای هوا طی این دور روز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پایداری هوا در گلستان تا یکشنبه هفته آینده
  • رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • رگبار و وزش باد شدید در ۴ استان کشور
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده