Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدصالح جوکار روز پنجشنبه به همراهی جمعی از مسوولان از چندین طرح عمرانی و رفاهی در شهرستان یزد بازدید کرد و همکاری مسوولان برای پیگیری و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را خواستار شد.

بازدید از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تامین‌اجتماعی، پیگیری صدور سند مالکیت و تامین آب دهکده مقاومت و بررسی مشکلات پیش‌روی احداث چند پارک و فضای سبز از جمله تامین آب، زمین و صدور مجوزهای  لازم از مواردی بود که بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص و آزادسازی زمین برای اجرای طرح‌های مسکن ملی، مقاوم‌سازی و استحکام‌بخشی بافت تاریخی مجاور کتابخانه مرکزی و لزوم تسریع در اجرای زیرگذر بلوار دانشجو از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد رسیدگی قرار گرفت

جوکار در این پیگیری‌ها اصلی‌ترین موانع اجرای طرح‌ها را ایجاد و ضرورت هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها و تامین بودجه لازم ذکر کرد و پیگیری آنها با همکاری سایر بخش‌ها را خواستار شد.

یزد در مجلس یازدهم چهار نماینده دارد و جوکار هم اکنون رییس مجمع نمایندگان استان است.

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان حدود ۶۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

همچنین ۲۱ تیرماه جاری استاندار یزد با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه تمام زیادی در استان وجود دارد، گفت: تکمیل آنها باید در اولویت پیگیری مسوولان ۱۰ شهرستان ،برنامه ریزان اجتماعی ،اقتصادی ، آموزشی و ورزشی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه یزد از معدود استان‌های کشور با تعداد بالای طرح‌های نیمه تمام عمرانی است، افزود: این موضوع به معنای شروع طرح ها و پروژه‌ها، بدون برنامه و انجام کار کارشناسی شده نیست بلکه نشان دهنده آن است که مدیران با صرف وقت و انرژی، پروژه‌هایی را در سطوح مختلف تعریف و به مرحله اجرا در آوردند و هم‌اکنون تعداد قابل توجهی از این پروژه ها  با صرف بودجه کمی قابلیت تکمیل و بهره‌برداری دارد.

وی ادامه داد: در رابطه با پروژه‌ های نیمه تمام در شهرستان ها باید تعامل مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران مناطق مختلف استان به ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوجود آید تا بخشی از آنها با بودجه امسال به اتمام برسد.

این مسوول با بیان اینکه بنا بر اظهار مدیران کشوری در کمتر استانی چنین شرایطی حاکم است تصریح کرد: با این حساب باید از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها  برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی عملکرد خوبی را در سال جاری نشان دهند.

طالبی در ادامه بر فراهم سازی تمامی زمینه‌های موجود و اقدام‌های لازم برای جذب حداکثری تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد، و هرچند وی به تعداد پروژه های نیمه تمام استان یزد اشاره ای نکرد، بر پایه برخی آمارهای منتشره  تعداد این پروژه ها به هزار مورد می رسد.

همجنین در هفته نخست تیرماه ۱۴۰۰ با حضور سعید نمکی  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان یزد ۷۴ طرح بهداشتی و درمانی با سرمایه گذاری ۲۵۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

همچنین ۲۹ خردادماه امسال رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت( صمت)  یزد با اشاره به وجود یکهزار طرح نیمه تمام صنعتی در استان گفت: این طرح ها بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روابط عمومی این سازمان محمدرضا علمدار یزدی با تاکید بر اینکه فعالیت در این واحدها متوقف نشده است، افزود: هر روز شاهد پیشرفت بیشتر این پروژه‌ها هستیم و تعداد زیادی از آنها تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود.

وی یادآور شد: سال گذشته برای هر روز یک راه اندازی صنعتی جدید داشتیم به این معنا که در سال ۹۹ بالغ بر ۳۶۵ فقره پروانه بهره برداری جدید در استان یزد صادر شد که این آمار در کشور بی سابقه است.

وی، این مهم را حاصل همراهی و همکاری بی سابقه بخش خصوصی و دولت در استان یزد دانست و تاکید کرد: هر جا مانعی وجود داشته باشد از ظرفیت کارگروه های مختلف برای رفع موانع واحدها استفاده شد.

هم اکنون سه هزار واحد صنعتی در یزد وجود دارد که حدود ۱۰۰ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی طرح های عمرانی یزد مجلس یازدهم جوکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی طرح های عمرانی یزد سازمان تامین اجتماعی طرح های عمرانی یزد مجلس یازدهم جوکار پروژه های نیمه تمام بهره برداری استان یزد پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار