Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:51:50 GMT

داور دربی پارسال به فساد متهم و محروم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۸۴۵۵

داور دربی پارسال به فساد متهم و محروم شد

برخورد فدراسیون فوتبال با فساد در هفته های آخر لیگ برتر و لیگ دسته یک و دوی کشور شدت گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور در حالی با صعود تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران به لیگ برتر پایان یافت که اتفاقات هفته پایانی شائبه هایی را در خصوص احتمال تبانی تیم‌ها ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت شائبه برانگیز رضا کرمانشاهی در دیدار ملوان بندرانزلی و بادران تهران سبب ورود دپارتمان و کمیته داوران به این موضوع شد تا آنها در خصوص پنالتی بحث برانگیز دقیقه ۸۹ این دیدار به نفع بادران تشکیل جلسه دهند.

از قرار معلوم دپارتمان داوری خطای پنالتی را به هیچ وجه با قوانین داوری یکسان ندانسته و رأی بر قطعیت اشتباه کرمانشاهی داده‌ است.

از این رو کمیته داوران ضمن ارسال پرونده قضاوت کرمانشاهی که سابقه سوت زدن دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را دارد، تصمیم گرفته است او را از قضاوت در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی کنار بگذارد.

کمیته داوران منتظر نظر بخش کارشناسی است تا پس از تکمیل پرونده آن را به کمیته اخلاق فدراسیون ارسال کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان رضا کرمانشاهی فساد در فوتبال داور فوتبال بحران آب طالبان موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد

تنش‌ها پس از جنجال ال‌کلاسیکو افزایش یافته است. کمیته داوران از عملکرد داور ال‌کلاسیکو دفاع کرده و آن را بسیار قابل‌توجه می‌داند.

طرفداری | خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، پس از اتفاقات داوری در ال‌کلاسیکو با لحنی تند اعلام کرد که اگر شواهد کافی پیدا کند، خواهان تکرار این بازی است. صحبت‌هایی که با مخالفت کمیته داوران فوتبال اسپانیا (CTA) روبرو شده است.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، پس از جنجال داوری در خصوص رد کردن ضربه لامین یامال که ژاوی و بازیکنان بارسلونا اعتقاد داشتند که آن توپ به گل تبدیل شده است، رئیس باشگاه بارسلونا در ویدیویی اعلام کرد که آنها اگر شواهد کافی پیدا کنند خواهان تکرار این بازی هستند. اما این خواسته لاپورتا با موضع محکم کمیته داوران اسپانیا روبرو شده است و آنها هیچ قصدی برای ارائه فیلم یا تصاویر داوری و VAR به بارسلونا ندارند.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد رئال مادرید بی‌تفاوت

به نظر می‌رسد رئال مادرید از تهدیدهای لاپورتا هراسی ندارد. آنها معتقدند که هر تیمی می‌تواند در مورد تصمیمات داوری بحث و گفتگو کند. رابطه بین بارسلونا و رئال مادرید همچنان پرتنش است. در حالی که سران آنها ظاهراً با یکدیگر مودبانه رفتار می‌کنند و در کنار هم لبخند می‌زنند، اما ماجرای سوپرلیگ و پرونده نگریرا که همچنان ادامه دارد، نشان‌دهنده شکاف عمیقی بین این دو باشگاه، به خصوص در مورد داوری، است.

بیشتر بخوانید: بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!

انتظار بازبینی بازی وجود ندارد

کمیته فنی داوران (CTA) هیچ برنامه‌ای برای بررسی گل مورد بحث در ال‌کلاسیکو ندارد. آنها سیاستی سخت در مورد عدم به اشتراک گذاشتن تصاویر VAR با باشگاه‌ها دارند و دلیلی برای استثنا قائل شدن در این مورد نمی‌بینند. CTA همچنین از عملکرد داور بازی، سوتو گرادو، دفاع کرده و آن را بسیار قابل‌توجه می‌داند. چیزی برای سرزنش داور ال‌کلاسیکو وجود ندارد. آنها تاکید می‌کنند که داور به خوبی می‌دانست که چگونه بازی را کاملاً کنترل کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • اقدام کمیته داوران برای کنترل فضای لیگ یک
  • قضاوت داوران ایرانی در بازی فوتبال مالزی و ویتنام
  • قضاوت داوران ایرانی در بازی زیر ۲۳ سال مالزی و ویتنام