Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته مشخص شد با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم علی انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد.

شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و پرونده پزشکی آن مرحوم به دقت بازبینی و روند درمانی وی از زمان بستری تا روز فوت واکاوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ماه‌های اخیر با درگذشت چهره فراموش نشدنی ورزش و سینما شایعاتی مبنی بر قصور پزشکی در پرونده درمان او وجود داشت اما مورد توجه قرار نگرفت و اینطور به نظر می‌رسید که در این رابطه خانواده انصاریان شکایتی نداشته باشند که با اقدام اخیر آنها مجددا درگذشت این چهره خوش اخلاق فوتبال ایران به سوژه اول رسانه‌ها و فضای مجازی تبدیل شده است.

شکایت از پزشک معالج مرحوم انصاریان با واکنش این پزشک و همچنین مسئولان بیمارستان فرهیختگان رو به رو شده است. از طرف مسئولان بیمارستان این ادعا مطرح شده که خانواده انصاریان به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های معالجه آن مرحوم به بیمارستان بدهکار هستند. این رقم نزدیک به ۸۰ میلیون تومان اعلام شده که با گذشت چند ماه از سوی خانواده مرحوم تاکنون تسویه حسابی صورت نگرفته است و از زمان ترک بیمارستان آنها این مبلغ را نپرداخته‌اند.

از سمت پزشک که در پرونده شکایت از او به عنوان عامل درگذشت مرحوم انصاریان نامبرده شده، او در وهله اول از این اقدام شوکه و ناراحت است و در وهله دوم او هم مدعی است که اسناد و مدارک معتبری وجود دارد که هیچگونه کم‌کاری در زمان معالجه مرحوم انصاریان از سوی او و همکارانش صورت نگرفته است و همچنین مدارکی را در صورت نیاز ارائه خواهد کرد که به تعلل خانواده انصاریان در روند درمان آن مرحوم ارتباط دارد./خبر ورزشی

منبع: فردا

کلیدواژه: علی انصاریان پزشک علی انصاریان شکایت خانواده انصاریان خانواده انصاریان آن مرحوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ این طرح سال گذشته در ۳ شهر بالای ۲۰ هزار، دهلران، ایوان و آبدانان اجرا شده و امسال نیز قرار است درایلام اجرا شود.

در این طرح شهروندان سلامتشان تحت نظر پزشک خانواده است و مسیر درمان آن‌ها را پزشک تعیین می‌کند.

 در این طرح به ازای هر سه هزار نفر یک پایگاه سلامت فعال و در این پایگاه‌ها یک پزشک و ۲ مراقب سلامت به جمعیت هدف خدمت ارائه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت