Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور اعتراض مردم در شرایط سخت و طاقت فرسای ناشی از بی آبی و گرمای شدید هوا در خوزستان را حق مردم این استان مقاوم و قهرمان پرور کشور دانست و تاکید کرد: باید حق معترضان را محترم بشماریم و حرفشان را بشنویم.

خبرگزاری میزان -حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعد از ظهر پنج شنبه در تماس تلفنی با"قاسم سلیمانی دشتکی" استاندار خوزستان ضمن دریافت گزارش استاندار از وضعیت استان و اقدامات انجام شده برای حل مشکلات اخیر، تاکید کرد: تحمل بی آبی و گرمای بالای ۵۰ درجه، بسیار سخت و طاقت فرساست و مردم حق دارند به شرایط موجود اعتراض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با بیان اینکه شرایط ایجاد شده در استان بدلایل کاملا ناخواسته بوده است، گفت: مردم خوب، صبور و مقاوم استان تردید نداشته باشند که دولت گوش شنوای صدای اعتراض بحق آن‌ها است و همه سعی و تلاش خود را برای حل سریع مشکل بی آبی ناشی از خشکسالی بی سابقه کشور و انباشت مشکلات باقی مانده از سال‌های گذشته، بکار خواهد بست.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مقام‌های استان به مردم و تشریح دلایل وضعیت ایجاد شده به صورت کاملا شفاف و دقیق به مردم به استاندار خوزستان دستور داد از همه امکانات لازم در استان و همچنین استان‌های همجوار استفاده کرده و با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها نسبت به حل سریع مشکلات ایجاد شده اقدام کند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به سفر فردای معاون اول رئیس جمهور به استان برای بررسی و پیگیری از نزدیک مشکلات به نمایندگی از رئیس جمهور و دولت، تاکید کرد هماهنگی‌های لازم برای حداکثر استفاده از ظرفیت این حضور برای رفع سریع مشکلات انجام گیرد

بیشتر بخوانید: رئیس جمهور: رفع مشکلات حق مردم خوزستان است/ هفته آینده شرایط خوبی برای واکسیناسیون ایجاد می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: حسن روحانی خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی خوزستان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت محمدباقر قالیباف افزود: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی تصریح کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

گفتنی است، این جلسه صبح دیروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی