Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جهاد دانشگاهی و رییس مرکز آزمون استان سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور ١٤١٥ نفر از داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان فردا جمعه اول مرداد ماه به رقابت خواهند پرداخت.

دکتر منصور تاجری در گفت وگو با ایسنا افزود: این آزمون در سیستان و بلوچستان که در سطح کشور بیشترین تعداد شرکت کننده را دارد در هشت شهرستان زاهدان ، زابل، ایرانشهر ، سراوان ، چابهار ، نیکشهر ، دلگان و راسک و در ده حوزه امتحانی برگزار می شود که امسال با توجه به شرایط بهداشتی موجود متاثر از کرونا ویروس و با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور رفاه حال داوطلبان و تسهیل در رفت و آمدهای شهرستانی حوزه های امتحانی را در جای جای شمال و جنوب استان گسترش داده ایم ، به گونه ای که در شمال استان  تعداد حوزه ها را به سه حوزه افزایش داده و در جنوب استان هم تعداد حوزه های شهرستانی را به شش شهرستان افزایش داده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز آزمون استان افزود: این داوطلبان که جمعیت غالب آن را خانم ها تشکیل می دهند در صورت قبولی در آزمون به استخدام رسمی آموزش و پرورش در آمده و به تدریس دروس مرتبط با علوم قرآنی و غیره می پردازند . 

دکتر تاجری خاطر نشان کرد: آزمون راس ساعت ٩ صبح در محل های برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آغاز و محل آزمون حوزه زاهدان نیز دانشکده ادبیات و علوم انسانی. دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان آزمون هاي استخدامي آموزش و پرورش جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا پایان فروردین توسط سازمان سنجش منتشر می‌شود. پس از اعلام نتایج، کانون‌های ارزیابی کار خود را آغاز کرده و پذیرفته شدگان گزینش می‌شوند.

او ادامه داد: طبق برنامه فرآیند «ارزیابی تکمیلی» تا قبل از ۲۸ اردیبهشت به سرانجام می‌رسد و نتایج نهایی توسط سازمان سنجش در اواسط خرداد اعلام می‌شود.

فرهادی با بیان این که داوطلبانی که در مصاحبه قبول شدند باید آموزش‌های لازم را ببینند؛ تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده داوطلبان در مرداد و شهریور آموزش‌های لازم را می‌بینند و از اول مهر وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

گفتنی است که آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای جذب ۲۸ هزار معلم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود