Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:36:53 GMT

وقوع حادثه خونین در بیمارستان کوثر سنندج

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۰۴۱

وقوع حادثه خونین در بیمارستان کوثر سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، به گفته شاهدان عینی، در این درگیری خونین که ساعاتی پیش رخ داد، متأسفانه شهروندان حاضر در لابی بیمارستان کوثر سنندج دچار ناامنی شده و برای دقایقی موجی از ترس و وحشت را در این مرکز درمانی تجربه کردند.

مأموران حراست بیمارستان بلافاصله وارد عمل شده و ضاربین را کنترل کردند اما متأسفانه در این درگیری خانوادگی سه نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف ملکی در بین این افراد موجب درگیری در محل روستای چناره شده و پس از مراجعه بستگان دوباره درگیری با سلاح سرد بین افراد انجام شده و سه نفر مصدوم شدند.

شش نفر از ضاربان نیز توسط نیروی انتظامی دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نکته قابل تأمل این حادثه، عدم پاسخگویی روابط عمومی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و منفعل بودن شورای اطلاع رسانی استان همچون دیگر رویدادهای گذشته بود که این عدم اطلاع رسانی موجب شد که رسانه‌های ضد انقلاب از این حادثه سواستفاده کرده و به موج سواری رسانه‌ای بپردازند.

کد خبر 5263685

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج درگیری درگیری قومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا عید سعید قربان بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت به برخی شایعات درباره برکناری مخبر

احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به شایعه‌ها درباره برکناری معاون اول رئیس جمهور نوشت: مقابله با فتنه انگیزی خط قرمز قطعی دولت است. امروز رسماً از عوامل انتشار این خبر دروغ شکایت شد. البته مهمتر از برخورد با پیاده‌نظام، شناسایی عقبه و ریشه‌های فتنه‌گری است. چنانچه دستگاه‌های مسئول به وظایف خود در این زمینه با قاطعیت عمل می کردند امروز با پیشروی فتنه مواجه نبودیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • توصیه‌های ایمنی برق در زمان وقوع طوفان و باران شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی تا پایان روز سه شنبه در کردستان 
  • وقوع درگیری مرزی بین افغانستان و پاکستان
  • استفاده از ۱۰ قالب متنوع برای اطلاع‌رسانی رویدادهای نوروزی اصفهان
  • روش روس ها برای اطلاع رسانی لحظه به لحظه شمارش آرا به مردم + تصاویر
  • خروجی جشنواره رسانه وعدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد
  • وقوع حادثه ترافیکی در هلمند
  • وزارت ارتباطات میزبان آخرین جلسه شورای اطلاع رسانی دولت
  • واکنش دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت به برخی شایعات درباره برکناری مخبر
  • طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد به زودی افتتاح می‌شود