Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی شمشیربازی ایران تمرینات خود را به طور جدی در توکیو دنبال می کند تا برای دوم و ششم مرداد آماده رقابت در بخش انفرادی و تیمی بازی های المپیک شود. به گزارش ایسنا، تیم ملی شمشیربازی ایران با چهار سابریست شنبه هفته جاری راهی توکیو شد تا در بازی های المپیک شرکت کند.

شمشیربازی ایران برای نخستین مرتبه موفق به کسب سهمیه تیمی شده است و بر این اساس سه شمشیرباز هم در بخش انفرادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوم مرداد رقابت بخش انفرادی و ششم مرداد رقابت بخش تیمی برگزار می شود و شمشیربازان به دنبال تاریخ سازی و کسب اولین مدال المپیک در این رشته هستند.

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در روز نخست حضورشان در توکیو، تمرین بدنسازی داشتند اما روزهای بعد زیر نظر پیمان فخری سرمربی  و امین قربانی مربی تیم ملی سابر، تمرین شمشیربازی انجام دادند.
 

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی شمشیربازی المپیک 2020 توکیو تیم ملی شمشیربازی شمشیربازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد + فیلم

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 او در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر و امتیاز عالی نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و سهمیه المپیک پاریس را بدست آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

امیرعلی آذرپیرا سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابت ها تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل گانخویاگ گانباتار از مغولستان به میدان می رود.

احمد محمدنژاد جوان دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بود که صبح امروز جمعه با شکست ۱۴ بر ۳ مقابل حریفی از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

کشتی آزاد ایران پیش از این در جریان رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد + فیلم
  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا