Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سیدمهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان   اظهارداشت:روند تزریق واکسن کرونا با افزایش مراکز تجمیعی در سطح سیستان و بلوچستان در حال سرعت است.

وی افزود: با تزریق واکسن، همچنان باید استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: برای رسیدن به ایمنی گروهی بایستی بیش‌از ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شوند و در این راه نیاز به همراهی و مشارکت همه مسوولان و مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افراد مبتلا در صورت دچار تنگی نفس و علائم شدید بیماری به مراکز درمانی مراجعه کنند گفت: ۵۰ درصد فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان افراد دیابتی هستند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: برای اینکه میزان مرگ و میر ناشی از این کرونا را کاهش دهیم افراد پرخطر مانند بیماران دیابتی، بیماران قلبی عروقی، افراد مزمن تنفسی، سالمندان و مادران باردار از حضور در تجمعات خودداری کنند و اصول قرنطینه معکوس را رعایت کنند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با افزوده شدن یک هزار و ۲۵۴ نفر جدید شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۸۴ هزار و ۲۳۲نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری اظهارداشت: با افزوده شدن ۱۳ مورد جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار درگذشتگان این ویروس در سیستان و بلوچستان به۲ هزار و ۴۸ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۹۰۶ بیمار حاد تنفسی و ۴۳۲ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی واکسن کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجنددر سال ۱۴۰۳ با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مهدی پارسی از ساخت 25 کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجند در سال 1403 با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از 25 کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود 35 میلیارد تومان نیاز است که این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سالجاری در این محور مهم استان باید بیش از 200 پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سنوات گذشته نیز احداث این پل ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چهار سال اخیر 53 کیلومتر بزرگراه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در محور زاهدان- بیرجند به بهره برداری رسیده و همچنان سه کارگاه با ایجاد اشتغال برای 350 نفر در حال انجام تعهدات سال جاری این اداره‌کل در این مسیر هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست