Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر 32 ساله ای که به خاطر عدم ثبت واقعه ازدواج از جوان 24 ساله ای شکایت کرده بود در حالی که عنوان می کرد انگشت نمای خاص و عام شده ام و مورد تمسخر نزدیکانم قرار گرفته ام، به تشریح چگونگی آشنایی خود با جوان مورد ادعایش پرداخت و به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: حدود 6 ماه قبل وقتی از مراسم عزاداری بازمی گشتم با «ارژنگ» آشنا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن روز به هر بهانه ای سعی می کردیم کنار یکدیگر قرار بگیریم تا بتوانیم لحظاتی با هم صحبت کنیم.

این آشنایی در حالی به ارتباطات پنهانی کشیده شد که «ارژنگ» مدام به من ابراز علاقه می کرد تا این که چند روز بعد او موضوع خواستگاری و ازدواج را به میان کشید اما من که متوجه شده بودم «ارژنگ» از من 8 سال کوچک تر است به او گفتم این ازدواج ممکن نیست وما نمی توانیم با یکدیگر ارتباط داشته باشیم.

از سوی دیگر شرایط ما کاملا متفاوت بود و از نظر خانوادگی یکسان نبودیم. خانواده «ارژنگ» از نظر مالی و اجتماعی در موقعیتی بسیار بالاتر از ما قرار داشتند اما «ارژنگ» که خود را عاشق و دلباخته من می دانست در حالی که ناراحت شده بود، گفت: من به چیزی جز رسیدن به تو فکر نمی کنم و به خواسته های دیگران اهمیتی نمی دهم.

خانواده ام نیز تنها از خواسته من تمکین می کنند به همین خاطر او موضوع خواستگاری مرا نزد خانواده اش مطرح کرد، اما وقتی پدر و مادر «ارژنگ» از شرایط سنی من مطلع شدند به شدت با این ازدواج مخالفت کردند این در حالی بود که «ارژنگ» همچنان برای خواستگاری از من پافشاری می‌کرد و خانواده اش را در تنگنا قرار می داد.

این گونه شد که خانواده «ارژنگ» به منزل ما آمدند تا مرا خواستگاری کنند اما در همان دیدار ابتدایی آن قدر زشت و زننده خانواده ام را تحقیر کردند و رفتار نامناسبی داشتند که پس از رفتن آن ها پدرم با عصبانیت مرا تهدید کرد که دیگر حق ندارم با آن پسر تماس بگیرم، ولی من باز هم به طور پنهانی به رابطه ام با «ارژنگ» ادامه دادم تا این که هر دو خانواده ناچار شدند با ازدواج ما موافقت کنند.

به همین دلیل مراسم خواستگاری کوچکی انجام و مقرر شد، مراسم اصلی خواستگاری و عقدکنان در عید نوروز برگزار شود چرا که آن ها مدعی بودند بیشتر بستگانشان در تهران و خارج از کشور ساکن هستند.

در این شرایط بود که من بدون اطلاع پدر و مادرم با ارژنگ وخانواده اش رفت و آمد می کردم. وقتی پدرم در جریان این موضوع قرار گرفت به خاطر آینده ام خیلی نگران شد و از پدر ارژنگ خواست صیغه عقد رسمی بین ما جاری شود ولی پدر نامزدم که در پی بهانه ای برای رهایی از شر من بود با خفت و خواری مرا از منزلش بیرون کرد. حالا هم متوجه شده ام که آن ها به خواستگاری دختر دیگری رفته اند و اکنون...

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی اخبار حوادث عشق رابطه پنهانی رابطه نامشروع رابطه غیر اخلاقی عشق کور رابطه غیر شرعی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی فرشته حسینی فیلم پسر فرشته حسینی و نوید محمد زاده قیمت پایتخت پارتی ماسک مهدی قائدی و همسرش سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگرگ گوریلی»، بارش ترسناکی که آمریکا را درنوردید

به گزارش خبرآنلاین، در شهر وبانسی در کانزاس تگرگ‌ها تقریباً به اندازه یک توپ سافت‌بال و به اندازه ۱۰ سانتی‌متر گزارش شده‌اند.

به نقل از یورونیوز، این تگرگ‌ها معمولاً در زمان طوفان‌های تندر (یا همان تندرطوفان‌ها) در ماه‌های بهار و تابستان در ایالات متحده رخ می‌دهند.

جریان‌های صعودی قوی، شامل جریان‌های شدید هوا به سمت بالا در یک طوفان تندری ذرات بسیار کوچکی به نام هسته‌های یخ را با خود حمل می‌کنند. این توپ‌های کوچک یخی با عبور آب از سطح انجماد در جو سنگین‌تر می‌شوند و وقتی به خاطر جاذبه در حال افتادن روی زمین هستند، ناگهان با یک جریان صعودی دیگر به قسمت فوقانی طوفان پرتاب می‌شوند.

در هر حرکت به سمت بالا و یا پایین، انجماد لایه دیگری از یخ به روی سطح این گوی‌ها اضافه می‌کند تا زمانی که تگرگ آنقدر سنگین شود که به زمین بیفتد.

مارک فوکس، هیدرولوژیست ارشد در اداره ملی هواشناسی میسوری، در این باره می‌گوید: «اندازه تگرگ متفاوت است و می تواند به کوچکی یک سکه یا بزرگتر از سیب باشد، زیرا قدرت جریان‌های صعودی در تندر طوفان‌ها متفاوت است.»

وی اضافه کرد: «هرچه جریان صعودی قوی‌تر باشد، تگرگ می‌تواند بزرگتر باشد... هر چیزی بزرگتر از ۵ سانتی‌متر واقعا بزرگ است.»

قطر این تگرگ‌ها از اندازه توپ پینگ‌پنگ (۳.۷۵ سانتی‌متر)، توپ گلف (۴.۳ سانتی‌متر) و حتی یک سیب (۷.۵ سانتی‌متر) بزرگ‌تر بودند. اصطلاح «تگرگ گوریلی» برای نخستین بار توسط رید تایمر، هواشناس، برای توصیف این تگرگ‌ها ابداع شد.

الکس سوسنوفسکی، کارشناس ارشد هواشناسی، در این باره گفت: «وقتی اندازه تگرگ به یک توپ تنیس، بیسبال یا سافتبال می‌رسد می‌تواند آسیب زیادی به شما وارد کند. و اگر ضربه ای به سر شما وارد شود، ممکن است کشنده باشد.»

بزرگترین تگرگ ثبت شده در تاریخ ایالات متحده تقریباً به اندازه یک توپ والیبال بود که در ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۰ در ویویان در داکوتای جنوبی سقوط کرد. قطر آن تگرگ ۲۰ سانتی‌متر و وزن آن تقریباً ۹۰۰ گرم بود.

تگرگ در آمریکا سالانه حدود یک میلیارد دلار به محصولات و اموال مردم خسارت وارد می‌کند. طوفان تگرگ که در ۱۰ آوریل ۲۰۰۱ کانزاس‌سیتی را درنوردید، پرهزینه‌ترین طوفان تاریخ در ایالات متحده بود که حدود ۲ میلیارد دلار خسارت به بار آورد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884715

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ایرانی جنگ بوسنی
  • خواستگاری برای دایی و ازدواج با خواهرزاده!
  • دختری با یک دسته مو در وسط پیشانی‌اش
  • مهاجمان «دختری با گوشواره مروارید»‌ زندانی نمی‌شوند
  • اعلام جزییات شرکت در «پویش ملی اذان»/ سنت فراموش شده احیا می‌شود
  • تصاویری از پدر بمب اتم و خانواده‌اش؛ از زندگی شخصی اوپنهایمر چقدر می‌دانیم؟
  • افشاردوست: تقوی نباید وارد حوزه مدیریت می‌شد/ والیبال خاک خورده خودش را دارد
  • آخرین آمار ثبت شده ازدواج دانشجویی در سامانه همرسان
  • «تگرگ گوریلی»، بارش ترسناکی که آمریکا را درنوردید
  • حضور فعال اساتید مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد