Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال رحمانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این که در روزهای اخیر شاهد افزایش بستری های کرونایی در بیمارستان های استان بودیم گفت: با توجه به واکسیناسیونی که برای افراد سالمند انجام شده است، روند بستری سالمندان کاهش یافته  ولی ابتلای جوانان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خصوصا استفاده از ماسک باید کماکان در دستور کار قرار بگیرد که متاسفانه در حال حاضر به زیر ۵۰ درصد رسیده است.

رحمانی عنوان کرد: در حدود ۸۰ درصد افراد بالای ۷۰ سال در استان علیه کرونا واکسینه شده اند، این آمار برای افراد ۶۵ الی ۶۹ سال، ۵۸ درصد و برای افراد ۶۰ تا ۶۴ سال نیز ۴۳ درصد است.

وی ادامه داد: تزریق واکسن برای افراد بالای ۵۰ سال در برخی از استان های پرخطر در حال انجام است که در استان قزوین نیز پس از انجام ۸۰ درصدی واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال، ثبت نام واکسیناسیون این افراد شروع می شود. 

معاون‌ بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: روزانه توانایی تزریق ۱۲هزار دز واکسن در سطح استان قزوین را داریم، در سطح قزوین یک پایگاه داشتیم که با همکاری هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی، سپاه و ارتش دو پایگاه دیگر نیز اضافه شد.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از ازدحام در انجام برنامه واکسیناسیون دو مجتمع برای شهر الوند و شهر محمدیه نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین کاهش بستری سالمندان برای افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست