Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: عملیات ساخت محور چهارخطه رومشکان به بابازید به طول ۱۸ کیلومتر آغاز شد.

به گفته کرم الهی برای ساخت این محور چهارخطه در مدت ۲ سال ۸۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود.
اواظهار کرد: این مسیر تزانزیتی محل تردد خودرو‌های ۹ استان غربی کشور است که عمده این خودرو‌ها سنگین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش، نیرویی الهی و غرورآفرین+عکس

مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان در قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا با حضور مسئولین لشکری و کشوری و با رژه پیاده و موتوری یگان‌های نیرو‌های مسلح در خیابان ارتش برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه روز چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش که در ستاد لشکر ۶۴ ارومیه برگزار شد با بیان اینکه ایران اسلامی با پشتبانی نیروهای مسلح با عزت در مقابل زیاده خواهی دشمنام می‌ایستد افزود:  عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی را شکست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی  افزود: ارتش ایران، نیرویی الهی است و تنها ارتشی است که از مقابل قرآن کریم، رژه می‌رود به توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انحلال ارتش در ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان روز‌های ابتدایی انقلاب با توطئه‌های زیادی روبرو بوده که با درایت امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه‌ها همیشه با شکست مواجه شده است.

 

 

وی با اشاره به عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ادامه داد: این عملیات افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی بود و توانستیم انتقام شهدای مقاومت را از دژخیمان صهیونیستی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: حمله موشکی به رژیم صهیونیستی نشان داد که ایران اسلامی با عزت در مقابل زیاده خواهی دشمنام می‌ایستد و ضربه سخت به هیمنه پوشالی آنان و رژیم کودک کش صهیونیستی می‌زند.

آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور به شمار می‌رود

استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح در منطقه است، گفت: ارتش همواره نقشه‌های ضدانقلاب را که به دنبال خرابکاری بوده اند، نقش برآب کرده است.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به رشادت‌های نیرو‌های مسلح و ارتشیان دلاور در دوران دفاع مقدس افزود: این نیروی مقتدر، بعد از آن نیز به تقویت نیرو‌های خود پرداخته و به یکی از قدرتمندترین ارتش‌های منطقه تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: ارتش با انجام عملیات‌های غرورآفرینی با همکاری سپاه مانع از تحرکات رژیم صهیونیستی شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: این امر به مدد تلاش‌های نیرو‌های مسلح به دست آمده و عاملی برای توسعه شده است.

تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد

فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش دنیز در مراسم گرامیداشت روز ارتش، ضمن تبریک روز ارتش، عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود: این عملیات موجب شادی دل همه آزادگان جهان شد.

امیر سرتیپ سیروس امان الهی ادامه داد: ارتش ایران اسلامی به عنوان ذوالفقار ولایت، دوش به دوش سایر نیروهای مسلح به مأموریت خود جهت ایجاد ثبات و امنیت کشور مشغول است.

امیرسرتیپ امان الهی با تاکید به اینکه نیروهای مسلح به‌خصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد، ادامه داد: چنانچه دشمن ضربه‌ای به منافع کشور وارد کند، یقیناً پاسخی محکم دریافت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • ارتش، نیرویی الهی و غرورآفرین+عکس
  • ادامه عملیات ساخت پل جدید انجیرلو در محور بیله سوار – گرمی
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز