Web Analytics Made Easy - Statcounter

به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی ان ان، یک طوفان گرمسیری جدید به نام Typhoon In-fa در جزایر جنوبی ژاپن در حال وقوع است. گزارش‌ها حاکی از این است که این طوفان گرمسیری یکشنبه یا دوشنبه به مناطق شمالی و مرکزی ژاپن می‌رسد.

این در حالی است که اوایل هفته آینده احتمال بارش باران و وزش باد شدید در شرق و مرکز ژاپن وجود دارد که می‌تواند وقایع برخی از بازی‌های المپیک توکیو را با مشکل مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دانستنی‌هایی درباره المپیک توکیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس