Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «زندگی زیباست» گفت: این حرفه به خودی خود بی‌رحم و سخت است و نباید با کسانی که با تکیه بر توانایی خود و بدون هیچگونه رانت و سوءاستفاده‌ای در این حرفه فعالیت می‎کنند اینطور برخورد کنند اما متاسفانه این بی‌اخلاقی‌ها از جانب برخی دیده می‌شود.

ستایش رجایی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون چگونگی حضور در سریال «زندگی زیباست» گفت: معمولا وقتی در سریالی قرار بر این است که از چهره‌های شناخته شده استفاده نکنند یا بازیگر معرفی می‌شود و یا از طریق تست گرفتن بازيگر را انتخاب ميكنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از طریق يكى از دوستانم به سريال «زندگی زیباست» معرفی شدم و وقتی به دفتر قاسم جعفرى رفتم با تعداد خیلی زیادی از افراد كه براى تست بازيگرى آمده بوند مواجه شدم كه در نهایت من برای بازی در این سریال انتخاب و همکاری من با تیم همدل مجموعه آغاز شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های قبلی خود در تلویزیون بیان کرد: خیلی سال پیش که حدود ۱۷ سال سن داشتم کار من با تلویزیون شروع شد. آن موقع از آیتم‌های نمایشی شروع کردم و پس از وقفه‌ای در سال ۱۳۹۲ با سريال «تلخ و شیرین» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی حسن آخوندپور به تلويزيون بازگشنم، پس از آن مجموعه‌ای برای شبکه استان خراسان رضوی کار کردم و در كنار آن يك تله فیلم و برخى آثار ديگر را در دست داشتم تا اینکه با قاسم جعفری در سریال «زندگی زیباست» همکاریم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

رجایی‌نیا با بیان اینکه در سریال «زندگی زیباست» در قالب دو نقش شمسی و مینا حاضر شده است عنوان کرد: در سریال «زندگی زیباست» دو نقش شمسی و مینا را بازی کردم که به علت حذف ده قسمت اول، نقش شمسی را مخاطبان ندیدند. از ابتدا قرار نبود نقش مینا در سریال «زندگی زیباست» را بازی کنم. خیلی از نقش‌های سریال را خواندم تا اینکه قاسم جعفری به من قدرت انتخاب داد که هم شیرین بود و هم سخت. یک روز قاسم جعفری به من گفت بین شخصیت‌های مینا، طناز و شمسی یکی را انتخاب کن. شیرینی این حرف بیشتر از آن جهت بود که به هر حال من در مدیوم تصویر چهره شناخته شده‌ای نبودم، اما این موقعیت را قاسم جعفری به من داد.

وی در همین راستا افزود: بین مینا و طناز در نهایت مینا را انتخاب کردم. در مجموعه هم می‌بینیم که مینا پستى و بلندی‎هاى زيادى را تجربه می‌کند و در واقع اين نقش جای کار خیلی زیادی داشت و به نظرم مینا نسبت به تمام شخصیت‌ها متفاوت بود.

بازیگر سریال «تلخ و شیرین» افزود: متاسفانه در بسیاری از سریال‌ها؛ چهره‌های تکراری و نامتناسب با نقش‌ها دیده می‌شود که به نظرم کارگردان حاضر نیست کوچکترین ريسكى بكند و سراغ انتخاب بازیگران کمتر شناخته شده برود. انتخاب تیم بازیگری «زندگی زیباست» از میان اهالی تئاتر است. تئاتری‌ها به کار تیمی و همدلانه معروفند و در همین سريال «زندگی زیباست» هم بازیگران به شدت همدلی داشتیم و در همان زمان و بعد از آن هم بهترین دوستان همدیگر بودیم و هستیم.

وی با اشاره به برخی نقد‌ها به سریال «زندگی زیباست» بیان کرد: متاسفانه برخی عامدانه سعی دارند بگویند بازیگران سریال نابلد و نابازیگر هستند. واقعا کسی که این حرف‌ها را می‌زند از رزومه بازیگران این سریال خبر دارد؟. رزومه شهرزاد جعفری، سعید زارعی و بقیه بچه‌ها که سالیان زیادی در عرصه تئاتر حرفه‌ای فعال بودند را می‌دانند؟ یک سری آدم با دل و عشق و استعداد وارد این حرفه شدند و سال‌های زیادی از عمر و وقت خود را وقف تئاتر و بازیگری و هنر کرده‌اند.

وی در همين راستا ابراز كرد:  این حرفه به خودی خود بی‌رحم و سخت است و نباید با کسانی که با تکیه بر توانایی خود و بدون هیچگونه رانت و سوءاستفاده‌ای در این حرفه فعالیت می‎کنند اینطور برخورد کنند، اما متاسفانه این بی‌اخلاقی‌ها از جانب برخی دیده می‌شود.

ستایش رجایی‌نیا خاطرنشان کرد: همیشه به دوستانی که علاقه دارند در این حرفه فعالیت کنند می‌گویم که باید یک جفت کفش آهنی در پا و ده جفت کفش آهنی در کوله پشتی خود داشت و صبوری پیشه کرد. وارد شدن به این عرصه بسیار سخت است و سخت‌تر از آن ماندن و دوام آوردن است. در حقیقت باید سالیان زیادی وقت گذاشت و نه شنید و سختی را تحمل کرد و در آخر هم نمی‎شود به موفقیت خود اطمینان داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما زندگی زیباست قاسم جعفری رجایی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند

تصویربرداری سریال «هشت پا» که محصول مشترک موسسه ناجی هنر و سیمافیلم است و به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب‌آبادی که در سکوت کامل خبری پیش می‌رفت به‌پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و کارشناسان این موسسه در حال بازبینی این سریال هستند.

یکی از دست‌اندرکاران «ناجی هنر» در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه این موسسه منتظر یک باکس خوب از صداوسیما برای پخش این سریال است درباره بازیگرانی که در «هشت پا» به ایفای نقش پرداخته‌اند، گفت: در این سریال سعید چنگیزیان، مینا وحید، افسانه چهره آزاد، احمد نجفی، محمد صادقی و... بازی کرده‌اند.لازم به ذکر است این سریال در ژانر پلیسی و با موضوع مبارزه با مواد مخدر در 13 قسمت تولید شده است.

سردار منتظر المهدی در حاشیه بازدید از پشت‌صحنه سریال «هشت‌پا» اظهار کرده بود: این سریال علاوه‌بر جنبه‌های آموزشی و پیشگیری، دارای داستان و جذابیت‌های بصری خوبی است که قطعاً مخاطبان بسیاری را برای تماشای این سریال به خود جذب خواهد کرد.

احمد معظمی کارگردان «هشت پا» پیشتر درباره این سریال گفته بود: به نظرم این سریال جزو مجموعه‌های پلیسی‌ است که فضای مدرن و به روزی را به تصویر می‌کشد و از این جهت می‌تواند به‌کار پر بیننده‌ای تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند