Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@18:44:16 GMT

رقم دقیق انتقال جهانبخش به فاینورد فاش شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۱۱۶

رقم دقیق انتقال جهانبخش به فاینورد فاش شد

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه برایتون انگلیس هفته گذشته به صورت رسمی با قراردادی 3 ساله به فاینورد هلند پیوست.

یکی از نکته های پنهان انتقال هافبک ایرانی به باشگاه هلندی رقم این جا به جایی بود. یکی از رسانه های هلندی اعلام کرد فاینورد برای جذب جهانبخش تنها یک میلیون یورو هزینه کرده که این خبر با واکنش جهانبخش و مدیر برنامه هایش همراه شده و این خبر را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این خبر اعلام شد فاینورد با 3 میلیون یورو جهانبخش را جذب کرده ولی این خبر نیز صحت ندارد چون امیر هاشمی مقدم مدیر برنامه جهانبخش در نهایت دست به افشاگری زد و رقم دقیق این انتقال را اعلام کرد.

هاشمی مقدم در مصاحبه با سایت «sussexexpress» رقم دقیقی که باشگاه فاینورد برای جذب جهانبخش به برایتون پرداخت کرده را 5 میلیون پوند عنوان کرد.

جهانبخش بعد از درخشش به همراه آلکمار و کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ هلند در سال 2018 با مبلغ 17 میلیون پوند راهی برایتون شده بود ولی نتوانست در 3 سال گذشته درخشش لازم را در لیگ انگلیس داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون بازیکن ملی پوش کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

وی همچنین درباره مبلغ جرایم رانندگی افزود: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را مبنی بر فرهنگ سازی و توجه مردم عزیز به ضوابط رانندگی می دانیم ولی عده ای هستند که با عدم رعایت ضوابط از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و ... موجبات ایجاد مشکل برای خودشان و دیگران را فراهم می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عکس| یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • تولید صنعتی ابزار دقیق هسته ای
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • ژست‌های عاشقانه بابک جهانبخش و همسرش +تصاویر
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • تاریخ دقیق دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد
  • نوروز در هفت آسمان
  • ضربه دقیق تیلمانس؛ گل اول بلژیک به انگلیس (انگلیس 0-1 بلژیک)