Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:21:49 GMT

جزئیات حوادث شب گذشته الیگودرز/ فوت یک نفر تایید شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۱۲۱

جزئیات حوادث شب گذشته الیگودرز/ فوت یک نفر تایید شد

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته شهرستان الیگودرز شاهد ناآرامی‌هایی با ادعای پیگیری مشکل آب خوزستان بود که منجر به ورود دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای بررسی همه جانبه ابعاد آن شد.

براساس این گزارش، تجمع در الیگودرز با آتش زدن و تخریب اموال عمومی توسط تعداد معدودی به اغتشاش کشیده شد.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان در گفتگوی اختصاصی با مهر ضمن تأیید ناآرامی‌ها در شهرستان الیگودرز، از فوت یک نفر در جریان این حوادث خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن رد تیراندازی به سمت مردم از سوی مأموران نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: تجمع شب گذشته الیگودرز متأسفانه مورد سو استفاده معاندین و ضد انقلاب قرار گرفت.

سرهنگ عباس محمدی فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: در حال بررسی ابعاد مختلف حوادث شب گذشته هستیم و به زودی جزئیات کاملی از موضوع را منتشر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در جریان این حوادث از سوی تعدادی سوار بر موتورسیکلت به سمت نیروهای انتظامی نیز شلیک صورت گرفته است؛ از زخمی شدن برخی عوامل پلیس خبر داد.

سرهنگ محمدی ضمن رد تیراندازی نیروهای انتظامی به سمت مردم، یادآور شد: در حال حاضر اوضاع شهرستان الیگودرز آرام بوده و امنیت در این شهر برقرار است.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی در این زمینه متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

بنابراین گزارش، مطابق کسب اطلاع خبرنگار مهر از منابع آگاه تعدادی از عاملان ناآرامی‌های شب گذشته الیگودرز دستگیر شده‌اند.

گفته می‌شود، قربانی اغتشاشات شب گذشته الیگودرز یک جوان ۲۰ ساله بوده است. همچنین اخبار حکایت از زخمی شدن دو نفر در جریان این حوادث دارد.

کد خبر 5263727

منبع: مهر

کلیدواژه: الیگودرز فرماندهی انتظامی لرستان اغتشاش ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه واکسن کرونا آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام زلزله شهرستان الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار سال ۱۴۰۲ جان خود را از دست دادند، گفت: در یک سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی در استان همدان کشف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، یوسف شعبانی ظهر امروز در نشست خبری خود به مناسبت هفته کارگر، اظهار‌ داشت: در حال حاضر 148 هزار و 742 کارگر دارای بیمه اجباری در بیش از 24 هزار واحد تولیدی استان فعال هستند و در یک سال گذشته 500 اشتغال غیرقانونی در این استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کارگران استان همدان بر اساس آمار رسمی تامین اجتماعی 9 هزار نفر افزایش داشته است، گفت: از مجموع کارگران استان 26.5 درصد شاغلان استان در بخش کشاورزی، 27.5 درصد شاغلان در بخش صنعت و 43.18 درصد شاغلان در حوزه خدمات فعالیت دارند.

مدیر‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان در پاسخ به خبرنگار تسنیم در خصوص راستی‌آزمایی آمار مربوط به ایجاد اشتغال توسط این اداره کل گفت: سال گذشته 118 درصد تعهد اشتغال استان تحقق یافته که بر اساس بیمه‌های لحاظ شده تامین اجتماعی است و قابل بررسی است.

شعبانی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم در خصوص 917 طرح بلاتکلیف سامانه رصد در استان همدان نیز بیان کرد: مشکل اصلی طرح‌های فوق نگارشی است که در جلسات مختلف هم تاکید داشتیم دستگاه‌های اجرایی مربوطه نسبت به اصلاح اطلاعات بارگزاری شده این طرح‌ها اقدام کنند.

وی نسبت به اشتغال اتباع افغانستانی در استان، گفت: همدان جز استان‌های ممنوع در به ‌ارگیری اتباع خارجی است با این حال 70 شاغل اتباع خارجی به صورت قانونی در حوزه تکنولوژی قانونا فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: سال قبل 300 حادثه کارگری در همدان رخ داده که منجر به فوت 25 نفر شده با این وجود 24 درصد از حوادث ناشی از کار استان در سال پیش کاهش یافته است.

شعبانی با اشاره به فعالیت 250 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان همدان، بیان کرد: در یک سال گذشته 114 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در قالب هزار و 400 طرح در استان همدان پرداخت شده که منجر به ایجاد اشتغال مطلوبی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند