Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پویش هر محله یک قربانی توسط گروه جهادی «مرد میدان» بسیج سازندگی حوزه ۵ مالک اشتر با محوریت مساجد و کمک اهالی محله از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر شروع به کار کرد.

در اولین مرحله از پویش هر محله یک قربانی تعداد ۴۰ راس گوسفند در روز عید سعید قربان، قربانی شد و در بین نیازمندان حاشیه شهر، روستاهای محروم، خانواده‌های درگیر با ویروس منحوس کرونا و شهرک جذامی‌های این شهر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح تا روز عید سعید غدیر ادامه دارد و با کمک مردم و اهالی محله با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج محدوده جغرافیایی حوزه ۵ مالک اشتر توزیع صورت می‌گیرد.

در این طرح ۳۰ محله با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای قربانی و توزیع در بین نیازمندان محله و حاشیه شهر می‌کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: پویش هر محله یک قربانی بسیج سازندگی عید قربان عید غدیر عید سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار

محمد یوسفی مسئول قرارگاه جهادی حیدریون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با اشاره به تشکیل این گروه جهادی گفت: گروه جهادی حیدریون کارش را با راه اندازی هیئت عزاداری شروع کرد و با حضور فعال جوانان و نوجوانان تبدیل به یک موکب شد.

یوسفی افزود: این موکب در مناسبت‌های مختلف مانند ایام محرم و صفر ۶۰ شب ، ایام فاطمه ۳۰ شب ، ماه رمضان نیز ۳۰ شب و ولادت و مناسبت‌های ملی و مذهبی و  شهادت‌ها اقدام به پذیرایی و حتی خدمات چند منظوره از قبیل خدمات رسانی پزشکی ، جهیزیه ، ازدواج ، پخت و پز غذا و محروم زدایی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسئول قرارگاه جهادی حیدریون گفت: این قرارگاه چند مجموعه دارد  به طوری که ما از  خیریه ها، گروه‌های جهادی، ثمن‌ها و مراکز نیکوکاری  هم پشتیانی و حمایت می کنیم. 

یوسفی افزود: این قرارگاه از سال ۸۶ فعالیت خود را شروع کرد بطوری که بیشتر از نوجوانان و جوانان تشکیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته یوسفی قرار است تا یک ماه آینده برای جوانان ازدواج آسان را راه اندازی کنیم در باغ تالاری برای خانواده‌ها با ظرفیت ۲۰۰ نفر که به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟