Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@10:43:50 GMT

رهن و اجاره آپارتمان در جنت آباد مرکزی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۲۸۵

رهن و اجاره آپارتمان در جنت آباد مرکزی

برای رهن کامل واحد ۱۱۰ متری در جنت آباد مرکزی به سرمایه ۸۰۰ میلیون تومانی نیاز است. ناطقان: به طور معمول برای محاسبه قیمت رهن کامل هر خانه باید قیمت هر متر مربع از ملک را در متراژ خانه ضرب کرد و سپس با توجه به سن بنا قیمت کل ملک را تقسیم بر ۴ یا ۶ کرد به طوریکه اگر خانه نوساز باشد یک چهارم و هرچه که عمر خانه بالاتر رود این ضریب به یک ششم نزدیک می ‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بسته به میزان سود بانکی و شرایط خانه و منطقه ممکن است نحوه محاسبه رهن و اجاره که در عرف معمول است مد نظر قرار نگیرد.
 
برای رهن و اجاره آپارتمان در محدوده جنت آباد مرکزی با توجه به امکانات، موقعیت دسترسی و عمر بنا باید هزینه‌های متفاوتی پرداخت که در جدول زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است.
 


منبع: میزان برچسب ها: رهن و اجاره ، آپارتمان ، جنت آباد مرکزی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رهن و اجاره آپارتمان جنت آباد مرکزی جنت آباد مرکزی رهن و اجاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم باورنکردنی کرایه‌خانه در تهران ۱۳۳۷ (+عکس)

معدل اجاره‌بهای ماهیانه در تهران و حومه به موجب بررسی‌هایی که از طرف اداره‌ی بررسی‌های اقتصادی بانک ملی ایران صورت گرفته است در اسفندماه ۱۳۳۷ مبلغ ۱۲۷۶ ریال بوده است این معدل برای مساکن یک‌اتاقی ماهی ۳۴۴ ریال، برای مساکن دواتاقی به طور متوسط ۹۲۹ ریال و سه و چهار اتاقی به طور متوسط ۲۷۱۲ ریال و برای منازل پنج‌اتاقی و بیش‌تر ۵۴۴۵ ریال بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، در اسفند ۱۳۳۷ گروهی از متخصصان بانک ملی ایران برای تهیه‌ی شاخص تازه‌ی هزینه‌ی زندگی در ایران، تهران و ۳۱ شهر دیگر را مورد بررسی میدانی قرار دادند.

یکی از شاخه‌های مورد مطالعه در این بررسی اجاره‌بهای مسکن بود که آمار جالبی را ارائه می‌داد. در ادامه قسمت‌هایی از گزارش‌های بررسی یادشده در مورد وضعیت مسکن در تهران را به نقل از روزنامه‌ی اطلاعات مورخ ۲۹ فروردین ۱۳۳۸ می‌خوانید:

معدل اجاره‌بهای ماهیانه در تهران و حومه به موجب بررسی‌هایی که از طرف اداره‌ی بررسی‌های اقتصادی بانک ملی ایران صورت گرفته است در اسفندماه ۱۳۳۷ مبلغ ۱۲۷۶ ریال بوده است این معدل برای مساکن یک‌اتاقی ماهی ۳۴۴ ریال، برای مساکن دواتاقی به طور متوسط ۹۲۹ ریال و سه و چهار اتاقی به طور متوسط ۲۷۱۲ ریال و برای منازل پنج‌اتاقی و بیش‌تر ۵۴۴۵ ریال بوده است. به موجب همین بررسی تقریبا نیمی از منازل (واحد‌های مسکونی) اجاری تهران و حومه را واحد‌های یک‌اتاقی تشکیل می‌دهند.

ارقام مربوط به حد متوسط اجاره‌بهای ماهیانه که در این گزارش ذکر گردیده مشتمل بر منازلی است که از حیث کیفیت و مساحت مختلف بوده و در نواحی مختلف حوزه‌ی تهران و حومه پراکنده می‌باشند.

نرخ اجاره‌بها به طور کلی با وضع بنا از حیث ساختمان کهنه و نو بودن آن و مزایایی که در مجاورت آن وجود دارد متفاوت می‌باشد. مثلا واحد‌های یک‌اتاقی که دارای برق می‌باشد به طور متوسط در هر ماهی ۴۶۵ و بدون برق ۲۵۴ ریال اجاره داده می‌شده است؛ و به علاوه واحد‌های یک‌اتاقی که دارای آب جاری (لوله‌کشی) و برق بوده در هر ماهی ۵۵۱ و بدون آب و برق فقط ۲۴۸ ریال به اجاره می‌رفته است.

حد وسط ماهیانه‌ی اجاره‌بها برای کارگرانی که در صنایع خصوصی کار می‌کرده‌اند در هر ماهی ۹۲۱ ریال، برای مغازه‌داران و کسبه ۱۳۳۴ ریال و برای کارمندان دولت ۱۶۰۴ ریال بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیا همه موجرها ثروتمند هستند؟
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • رقم باورنکردنی کرایه‌خانه در تهران ۱۳۳۷ (+عکس)
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • قیمت آپارتمان ۷۰متری در مشهد چقدر است؟ (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟