Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم استقلال را هم دارد، فصل گذشته تیم القطر پیوست و به صورت قرضی راهی الدحیل شد.

با پایان فصل گذشته مسابقات لیگ قطر، الدحیل قید همکاری با کریمی را زد و لیست القطر هم برای بازگرداندن او پر بود. در نهایت کریمی تصمیم به ترک لیگ ستارگان قطر گرفت و آنطور که نشریه «gazetedamga» ترکیه خبر داده، این هافبک با تیم کایسری اسپور به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کایسری پیش از این سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی ایران را به خدمت گرفته بود و با اضافه شدن کریمی، تعداد بازیکنان ایرانی این تیم دو نفر خواهد شد.

این نشریه ترکیه‌ای از کریمی به عنوان بمب نقل و انتقالات کایسری یاد کرده است که توافقش با این تیم برای عقد قراردادی ۴ ساله خواهد بود.

کریمی به زودی برای پیوستن به کایسری راهی ترکیه خواهد شد.

فصل قبل و پیش از انتقال کریمی به لیگ ستارگان قطر، تیم ترابوزان اسپور خواهان علی کریمی بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی فوتبال سیدمجید حسینی تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال کایسری اسپور ترکیه سیدمجید حسینی علی کریمی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه

پارلمان تاجیکستان توافق نظامی با ترکیه برای خرید تجهیزات نظامی از جمله پهپاد و آموزش نیروهای نظامی تاجیک توسط ترکیه را تصویب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس سنای تاجیکستان توافق نظامی این کشور با ترکیه برای خرید تجهیزات نظامی را تصویب کرد.

بر اساس این توافق، مبلغ 50 میلیون لیره از سوی ترکیه به تاجیکستان به صورت اعتبار خرید نظامی در نظر گرفته شده که بر مبنای آن، تاجیکستان می تواند پهپاد و سایر تجهیزات نظامی مدرن را از شرکتهای ترکیه ای خریداری کند.

وزارت دفاع تاجیکستان این توافق را برای مبارزه با تهدیدات تروریستی و گروههای افراطی مهم ارزیابی کرده است.

این اعتبار ظرف مدت 5 سال باید استفاده شود و اگر تجهیزات خریداری شده بیش از مبلغ 50 میلیون لیره باشد، دولت تاجیکستان باید هزینه را پرداخت کند.

2 میلیون لیره از این مبلغ صرف آموزش نیروهای نظامی تاجیکستان در آموزشگاههای نظامی ترکیه خواهد شد. کارشناسان نظامی ترکیه بر نحوه خرید تجهیزات نظامی و هزینه این اعتبار نظارت خواهند داشت.

این توافق در سال گذشته بین وزرای دفاع دو کشور به امضا رسیده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور
  • حسینی و علی کریمی از لیست خط خوردند