Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@11:42:05 GMT

کایرا نایتلی صداپیشه انیمیشن «شارلوت» شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۴۰۱

کایرا نایتلی وظیفه صداپیشگی انیمیشن «شارلوت/ Charlotte» به کارگردانی مشترک طاهر رعنا و اریک وارین را بر عهده خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - کایرا نایتلی، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار در فیلم انیمیشن «شارلوت» به کارگردانی مشترک طاهر رعنا و اریک وارین را در کنار جیم برودبنت، برندا بلتین، سوفی اوکوندو، سم کلفلین و هنری چرنی بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انیمیشن اقتباسی از رمان خودزندگی‌نامه، گرافیکی و پرفروش «زندگی یا تئاتر/ Life Or Theatre» به قلم شارلوت سالومون است که بر طبق اعلام تهیه‌کننده قرار است این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو برای اولین بار به نمایش گذاشته شود. دیوید بزموزگیس و دیوید بزموزگیس وظیفه نویسندگی فیلمنامه «شارلوت» را بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

این انیمیشن داستان زنی جوان با نام شارلوت سالومون (نویسنده کتاب) را که توانسته شاهکار‌های هنری زیبایی را در بحبوحه جنگ جهانی دوم پدید آورد را روایت می‌کند.

جولیا روزنبرگ از کمپانی January Films در رابطه با این پروژه گفته است: داستان شارلوت ارزش تعریف کردن را دارد و خلق کتاب زیبای او سال‌ها ندیده گرفته شده، اما خوشحالیم این اتفاق با این انیمیشن افتاده است.

وظیفه صداپیشگی نسخه فرانسوی این انیمیشن را نیز بازیگرانی به نامی، چون ماریون کوتیار و رومن دوریس برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کاناوارو به سری آ

آفتاب‌‌نیوز :

فابیو کاناوارو در حال حاضر با یک چالش جدید و پیچیده روبه‌رو شده است و در ۵ بازی باقی‌مانده تا پایان فصل هدایت اودینزه را بر عهده خواهد داشت. اودینزه تنها ۶ امتیاز در ۸ بازی قبل به دست آورده است و همین باعث شده است تا این تیم در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار گیرد.

به گزارش گاتزتادلواسپورت، باشگاه اودینزه تصمیم گرفت برای دومین بار سرمربی خود را در این فصل تغییر دهد و گابریله سیوفی را که در اکتبر جایگزین آندره آ سوتیل شده بود، برکنار کند و فابیو کاناوارو هدایت این تیم را عهده‌دار می‌شود. 

کاناوارو پیش از این هدایت النصر امارات، تیانجین و تیم ملی فوتبال چین را عهده‌دار شده بود و مدتی بود که فعالیتی نداشت.

بر این اساس فابیو کاناوارو روز پنج‌شنبه مقابل رم روی نیمکت اودینزه خواهد بود. دیدار رم و اودینزه در حالی که با تساوی یک بر یک در جریان بود، نیمه تمام ماند و قرار است پنج‌شنبه شب این بازی از سر گرفته شود.

اودینزه در حال حاضر با ۲۸ امتیاز از ۳۲ بازی در رده هفدهم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد و هفته‌های حساسی را پیش‌رو دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • سکانس‌هایی از فیلم لوپتو
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • وظیفه فراموش‌شده سینمای کمدی