Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد وزیری با ایستادن در رده شصت‌وسوم به کار خود در مرحله مقدماتی مسابقات تیراندازی با کمان المپیک توکیو پایان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، مسابقات تیراندازی با کمان المپیک 2020 توکیو از صبح امروز (جمعه) آغاز شد.

میلاد وزیری تنها نماینده ایران در این بازی‌ها با امتیاز 629 در رده شصت‌وسوم مرحله مقدماتی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیری پنجم مرداد ماه در مرحله حذفی به مصاف کمانداری از آمریکا می‌رود.

المپیک 2020 توکیو| وقتی خودِ ژاپنی به دنبال کرونا هستند!+تصاویرالمپیک 2020 توکیو| موفقیت اولین نماینده ایران در مرحله گروهی روئینگ/ نازنین ملایی راهی یک چهارم نهایی شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تیراندازی با کمان المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو تیراندازی با کمان المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن

بایرلورکوزن در لیگ اروپا هم تن به شکست نداد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، چهار بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های لیورپول و میلان حذف شدند و تیم‌های رم، آتالانتا و بایرلورکوزن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در برگاموی ایتالیا، تیم فوتبال آتالانتا با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان انگلیسی‌اش لیورپول تن به شکست داد هرچند به لطف پیروزی 3 بر صفر بازی رفت، در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد. تنها گل بازی برگشت را محمد صلاح در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم اما تیم فوتبال رم صعود قاطعانه‌تری را تجربه کرد و همچون بازی رفت حریف خود میلان را مغلوب کرد تا با فتح این دوئل تمام ایتالیایی، در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیرد. رم با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 31 با اخراج مستقیم مهمت زکی چلیک، به لطف دو گلی که قبل از این اتفاق در دقایق 12 توسط جان لوکا مانچینی و 22 به وسیله پائولو دیبالا زده بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند و در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی راه یافت. تنها گل میلان را هم در این بازی متئو گابیا در دقیقه 85 به ثمر رساند. سردار آزمون در این بازی فرصت حضور در ترکیب رم را پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود.

در لندن، نبرد وستهام با بایرلورکوزن قهرمان جدید بوندس‌لیگا با تساوی یک - یک خاتمه یافت. وستهام با گل زودهنگام مایکل آنتونیو در دقیقه 13 به جبران شکست بازی رفت امیدوار شده بود، اما ژرمی فریمپونگ در دقیقه 89 با زدن گل تساوی برای لورکوزن، امیدهای تیم میزبان را بر باد داد. با این نتیجه، لورکوزن با برتری 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کرد.

در آخرین بازی نبرد تیم‌‌های مارسی و بنفیکا در ورزشگاه ولودروم مارسی با برتری یک بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت و به این ترتیب با توجه به برتری 2 بر یک بنفیکا در بازی رفت و مساوی شدن تعداد گل‌های دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

دیگر خبرها

  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • پایان نبرد سایه‌ها، تغییر منطق بازدارندگی و آغاز فصل جدید در رویارویی ایران و اسرائیل
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد