Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@21:11:36 GMT

بازگشت هواداران به استادیوم ها در لیگ ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۴۷۲

هواداران تیم های ایتالیایی با شرایطی خاص می توانند در فصل آینده مسابقات تیم محبوب خود را از ورزشگاه تماشا کنند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، فصل جدید مسابقات سری آ از چند هفته دیگر آغاز می شوند و سران برگزار کننده مسابقات قصد دارند درهای ورزشگاه ها را به روی هواداران باز کنند. بنا بر تصمیم دولت ایتالیا، افرادی که مجوز سبز (برگه واکسیناسیون کرونا) را در اختیار دارند می توانند در مکان های ورزشی حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه مدت ها بود در مورد این تصمیم صحبت می شد اما بالاخره تاییدیه رسمی این خبر توسط وزیر بهداشت ایتالیا اعلام شد و افرادی که واکسینه شده اند می توانند از 6 آگوست در اماکن ورزش حضور داشته باشند. وزیر بهداشت ایتالیا در این باره گفت:

بیش از 40 میلیون ایتالیایی تا به حال واکسن زده اند و با استفاده از مجوز سبز خود می توانند در مراسمات حضور داشته باشند یا به دیدار بستگان خود بروند. حال این افراد می توانند از استخرها، مراکز بدنسازی و... استفاده کنند و در مراسمی که در مکان های روباز برگزار می شود، از جمله مسابقات ورزشی نیز دیدار کنند. 

وزیر بهداشت ایتالیا در مورد ظرفیت استادیوم ها نیز گفت که در مناطق سفید، ورزشگاه های روباز می توانند از 25 تا 50 درصد ظرفیت خود و ورزشگاه های مسقف از 25 درصد ظرفیت خود استفاده کنند. در مناطق زرد نیز تا 2500 تماشاچی اجازه حضور در ورزشگاه های روباز و هزار تماشاچی اجازه حضور در ورزشگاه های مسقف را خواهند داشت. 

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو

هواداران بلوگرانا علیه دو ستاره رئال مادرید و پاری سن ژرمن شعارهایی سر دادند.

طرفداری | یک اتمسفر آتشین بر اطراف استادیوم خانگی بارسلونا حاکم است.

چیزی تا آغاز جدال حساس بارسلونا و پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی نمانده و هر لحظه به شور و حرارت هواداران بارسا در حوالی استادیوم لوییس کمپانیس، محل برگزاری بازی افزوده می‌شود.

یکی از اخبار پرسروصدای منتشر شده پیرامون تقابل حساس دو تیم، به شعارهای جنجالی هواداران بارسلونا مربوط می‌شود. تعدادی از طرفداران آبی‌واناری پوش با گرد هم آمدن اطراف استادیوم علیه دو بازیکنی که از آن‌ها نفرت دارند، شعار سر دادند: وینیسیوس جونیور و عثمان دمبله.

 هواداران بارسلونا که برای یک پذیرایی خصمانه از عثمان دمبله، بازیکن سابق تیمشان لحظه‌شماری می‌کنند، خطاب به این وینگر فرانسوی گفتند:

دمبله، تو یه حروم‌زاده‌ای. دمبله، تو یه حروم‌زاده‌ای.

پس از عثمان دمبله، نوبت به وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید رسید:

وینیسیوس بمیر، وینیسیوس بمیر. 

در ادامه می‌توانید ویدیوهای مربوط به این دو ماجرا را مشاهده کنید.

هم‌چنین ببینید:

عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس 

ویدیوی مربوط به وینیسیوس   ویدیوی مربوط به دمبله  

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • یک نیروی جدید در بدنه اجتماعی تراکتور (عکس)
  • لورکوزن با کلوپِ خودش خوش و بش کرد! (عکس)‏
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • بازگشت به ناپولی‌ اسپالتی را به گریه انداخت (عکس)
  • بازگشت احساسی لوچانو اسپالتی به استادیوم خانگی ناپولی + عکس
  • آخرین شانس بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن