Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:08:54 GMT

رکورد ورودی وزنه برداران ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۴۹۹

رکورد ورودی وزنه برداران ایران مشخص شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات وزنه برداری المپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه آغاز می‌شود. تیم ملی وزنه برداری کشورمان در این دوره از رقابت‌ها ۲ نماینده دارد. علی هاشمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و علی داودی در دسته فوق سنگین ۲ ملی پوش وزنه برداری کشورمان هستند که روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه باید به روی تخته بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد ورودی وزنه برداران برای شرکت در مسابقات المپیک توکیو امروز اعلام شد.

بیشتر بخوانید

سلطانی فر: موفق شدیم در این دوره از مسابقات المپیک رکورد کسب سهمیه را جا به جا کنیم

دسته ۱۰۹ کیلوگرم

در این دسته که علی هاشمی در آن قرار دارد ۹ وزنه بردار حضور دارند. اکبر ژورائف از ازبکستان با ۴۳۰ کیلوگرم بیتشرین رکورد ورودی را به خود اختصاص داده است. بعد از او سیمون مارتیروسیان ارمنستانی با ۴۳۰ کیلوگرم و نماینده ژاپن هم با ۴۱۵ کیلوگرم به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. همچنین رکورد ورودی هاشمی هم در بازی‌های المپیک ۴۱۲ کیلوگرم است.

دسته فوق سنگین

در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم که علی داودی وزنه بردار جوان کشورمان در آن حضور دارد ۸ وزنه بردار قرار دارند که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. لاشا تالاخادزه گرجستانی با رکورد ورودی ۴۶۰ کیلوگرم در این وزن است و علی داودی نماینده کشورمان هم با ۴۴۲ کیلوگرم بعد از تالاخادزه بیشترین رکورد ورودی را به خود اختصاص داده است.

برنامه رقابت‌های تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مسابقات المیپک توکیو به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۲ مرداد ماه/ دسته ۱۰۹ کیلوگرم

علی هاشمی، ساعت ۱۵:۲۰ به وقت تهران

چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه/ دسته فوق سنگین

علی داودی، ساعت ۱۳:۲۰ به وقت تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو وزنه برداری وزنه برداری رکورد ورودی مرداد ماه علی داودی دسته ۱۰۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.   امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.   داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویداد‌های معتبر جهانی دارای نماینده است که نخستین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری