Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است کمیته انضباطی برای رسیدگی به تخلف حامد لک، یک جلسه فوری را تشکیل دهد

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، پرسپولیس با نتیجه پنج بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید تا همچنان به صدر جدول تکیه داده و تنها دو دیدار تا کسب قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر فاصله داشته باشد.

پرسپولیس در حالی خود را برای دو دیدار باقیمانده مقابل تراکتور تبریز و پیکان تهران آماده می‌کند که حاشیه‌های به وجود آمده برای دروازه‌بان سرخپوشان، نگرانی‌هایی را برای تیم یحیی گل محمدی به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک در جریان بازی با ماشین سازی تبریز با توپ جمع کن پشت دروازه درگیری لفظی پیدا کرد؛ توپ جمع کنی که قبل از توهین‌ حامد لک هم الفاظی علیه دروازه بان پرسپولیس به کار برد و با روشن گذاشتن دوربین تلفن همراهش از واکنش زننده او فیلمبرداری کرد.

این اتفاق مقابل چشمان افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس افتاد اما او هیچ اقدامی برای جلوگیری از حاشیه به وجود آمده نکرد تا دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه محرومیت در بازی با تراکتور قرار بگیرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد در صورت امکان جلسه‌ای فوری را قبل از بازی با تراکتور در خصوص تخلف حامد لک تشکیل دهد تا در صورت احراز تخلف از سوی وی رأی به محرومیت او از حداقل یک بازی بدهد.

پرسپولیس در مهم‌ترین دیدارهای پایانی خود در حالی با احتمال محرومیت دروازه‌بان موفق خود روبرو می‌شود که بوژیدار رادوشوویچ را پس از دو ماه غیبت در تمرینات تیم در اختیار دارد اما باید دید او شرایط جسمانی قابل قبولی برای این دیدار دارد یا این اتفاق احتمالی باعث می‌شود تا جام از دستان پرسپولیس بلغزد و در آغوش سپاهان اصفهان که تنها دو امتیاز با سرخ‌ها فاصله دارد بیفتد.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی فوری به حادثه قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر

نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار رسیدگی فوری به جنایت قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمدنبی موسوی‌فرد، با حضور در منزل استاد و معاون حوزه علمیه ماهشهر مرحوم حجت الاسلام حمزه اکرمی، این حادثه تلخ را تسلیت گفت.

وی همچنین نسبت بر رسیدگی ویژه به این مسئله و ابعاد مختلف آن از سوی مسئولان استان تاکید کرد.

 معاون حوزه علمیه ماهشهر، 2 روز گذشته به قتل رسید که متهم به قتل وی دیروز در استان بوشهر بازداشت شد.

همچنین آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در پیامی خواستار رسیدگی فوری به این حادثه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد
  • فوری: رد شکایت پرسپولیس از 3 ستاره استقلال!
  • رسیدگی فوری به حادثه قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر