Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم والیبال پیکان اعتقاد دارد تیم ملی والیبال کشورمان با انگیزه بیشتر، نمایشی متفاوت نسبت به پیکارهای اخیر خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

رضا مومنی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه المپیک توکیو اظهار داشت: تیم ایران، لیگ ملت‌های 2021 را پشت سر گذاشت که به قول آلکنو فرصتی برای ارزیابی و آماده‌سازی تیم ملی بود، چون او هیچ شناختی از بازیکنان ایران نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر در مقوله نتیجه‌گیری، انتقادی نشد و کارشناسان از آن چشم‌پوشی کردند.

مربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: نکته مهم در حال حاضر، عملکرد تیم ملی در المپیک است. احساس من این است که تیم ملی در المپیک، متفاوت خواهد بود و مثل سایر تیم‌ها، انگیزه زیادی خواهد داشت. آلکنو از بهترین ترکیب برای رویارویی با حریفان استفاده خواهد کرد و ریسکی در کار خواهد بود.

رضا مومنی‌مقدم گفت: لهستان، نخستین حریف ما در المپیک است. آنها با برنامه‌ای چهار ساله و با تکیه بر بازیکنان خوب خود برای کسب سکوی المپیک و حتی قهرمانی راهی توکیو شده‌اند. باید واقع‌بین باشیم. ما شانس کمتری برای پیروزی مقابل لهستان داریم، چون قابلیت‌ها و شرایط آماده‌سازی این تیم در همه موارد از ایران بالاتر است. حریف دوم ما نیز ونزوئلاست. این تیم، حریفی نیست که بتواند تیم ایران را اذیت کند و من فکر نمی‌کنم توانایی شکست دادن تیمی را در المپیک داشته باشد. به اعتقاد من تیم ایران به‌عنوان یکی از چهار تیم برتر به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد.

مربی پیشین تیم والیبال نوجوانان ایران در مورد حریفان احتمالی تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی تصریح کرد: به اعتقاد من، تیم‌‌های ملی برزیل، روسیه، فرانسه و آمریکا، تیم‌هایی هستند که از گروه دیگر به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد. رویارویی با همه آنها سخت است و هر کدام می‌توانند قهرمان المپیک شوند. با این حال معتقدم بازی با فرانسه  یا آمریکا برای ما بهتر خواهد بود. باید قدم به قدم پیش رفت.

او در مورد تیم فصل آینده خود گفت: تمرینات تیم پیکان از 9 مرداد آغاز خواهد شد. پیکان در سال‌های اخیر، اُفت چشمگیری داشته است و ما تلاش می‌کنیم این تیم را به جایگاه واقعی خود برگردانیم. تاکنون با جذب وادی، یلی، صفایی، زرینی، فیاضی، تشکری، فلاح، شیبانی و حضرت‌پور، 90 درصد ترکیب پیکان کامل شده است.

ثبت‌نام تیم ملی والیبال ایران در المپیک، بدون ‌مشکل انجام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال المپیک 2020 توکیو والیبال والیبال المپیک 2020 توکیو والیبال تیم ملی والیبال تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم

عمر مومنی، کاریکاتور معروف با انتشار انیمیشنی جدید به پنالتی ضعیف برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید پرداخته است.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران