Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:33:57 GMT

المپیک توکیو| جلسه کادر سرپرستی با رشته‌های اعزامی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۷۰۹

المپیک توکیو| جلسه کادر سرپرستی با رشته‌های اعزامی

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو صبح امروز با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان، پیمان فخری معاون، دیگر اعضای کادر سرپرستی و سرپرستان رشته های اعزامی حاضر در دهکده  برگزار شد.

در این نشست آخرین  وضعیت جسمانی و آمادگی ورزشکاران و تمرینات آنها جهت حضور در مسابقات مورد برسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از سرپرستان تیم ها برخی دغدغه ها را مطرح و از سوی کادر سرپرستی مقرر شد پیگیری های لازم در این باره انجام شود و آنها نگرانی در این زمینه نداشته باشند. 

همچنین در خصوص چگونگی حضور در مراسم افتتاحیه و محدودیت های اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری بازیهای نکات لازم اعلام شد تا هماهنگی های مناسب تری در این زمینه اتخاذ شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جلسه کادر سرپرستی نصرالله سجادی افتتاحیه المپیک کادر سرپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال

به گزارش قدس آنلاین، موج انصراف‌ها از تیم ملی والیبال پس از انصراف سید محمد موسوی و محمد فلاح همچنان ادامه دارد و دو بازیکن دیگر نیز در روزهای آتی انصراف خود را از حضور در تیم ملی والیبال اعلام خواهند کرد.

یکی از آنها به دلیل مصدومیت کهنه ای که دارد قصد دارد با هماهنگی کادر فنی از حضور در تیم ملی والیبال خود را معاف کند و دیگری نیز پس از دعوت شدن هنوز تمایلی به حضور در تیم ملی از خود نشان نداده و شاید او نیز به تیم ملی نیاید.

این دو انصرافی جدید هر دو لژیونر هستند و در صورت عدم حضورشان تعداد انصرافی ها به عدد چهار خواهد رسید. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تیم ملی در حساس ترین روزهای خود قرار دارد و باید در لیگ ملت‌های والیبال برای صعود به المپیک با رقبای تا دندان مسلح خود از حدود یک ماه دیگر به جدال بپردازد.

باید دید کادر فنی تیم ملی والیبال ایران با این انصراف ها چگونه کنار خواهند آمد و برنامه آنها بدون بازیکنان انصرافی چگونه پیش خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم