Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:44:15 GMT

خرید و توزیع بیش از ۲۲۰۰۰ تن نهاده دامی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۷۵۱

خرید و توزیع بیش از ۲۲۰۰۰ تن نهاده دامی در کرمانشاه

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید نزولات آسمانی و تشدید خشکسالی‌ها در سال جاری، دامداران استان کرمانشاه در تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز خود با مشکلات فراوانی مواجه شدند.

وی افزود: در این راستا تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه در راستای حمایت از دامداران مولد و تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، نسبت به تأمین و توزیع بیش از ۲۲ هزار تن نهاده دامی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ با قیمت مصوب شامل کنسانتره ذرت و جو میان دامداران استان کرمانشاه اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: ذرت و جو دامی مورد نیاز بهره برداران تأمین شده و سپس کارخانجات خوراک دام، ذرت و جو دامی تأمین شده را به کنسانتره دامی تبدیل می‌کنند.

صفایی با اشاره به پیگیری و برنامه‌ریزی تشکل‌های زیر نظارت تعاون روستایی برای تأمین و توزیع مناسب نهاده‌های دامی میان دامداران گفت: شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه با توجه به وظیفه ذاتی خود برای کاهش دغدغه دامداران تلاش می‌کند.

کد خبر 5263781

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نهاده های دامی تعاون روستایی کرمانشاه ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه واکسن کرونا آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها شیوع کرونا ایلام گرگان اردبیل زلزله استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سعیدی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر شاهرود از توزیع ۲۰ تانکر آب در روستاهای بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و ابراز داشت: روستای دراز آب از جمله مناطقی که در بحران خشکسالی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد تانکر به همت خیران تهیه شده است، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه این تانکرها اعتبار صرف شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تأمین تانکر آب بین خانواده‌های منطقه دچار تنش آبی به انجام رسید، ابراز داشت: این منطقه به خاطر خشکسالی با آسیب‌های بسیاری همراه که رفع آنها همراهی خیران را می‌طلبد.

سعیدی ضمن بیان اینکه هشت سبد غذایی نیز بید نیازمندان مناطق کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال روستایی و شهری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه رفع چالش‌های خانواده‌های کم برخوردار و محروم روستاهای در دستور کار است، افزود: از اولویت‌های خدمات داوطلبان تأمین آب و رسیدگی به این خانواده‌ها است.

کد خبر 6087298

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت