Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، علی کریمی هافبک سابق تیم فوتبال استقلال با تیم کایسری اسپور ترکیه به توافق رسیده و همبازی سیدمجید حسینی در این تیم می‌شود.

علی کریمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم استقلال را هم دارد، فصل گذشته تیم القطر پیوست و به صورت قرضی راهی الدحیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان فصل گذشته مسابقات لیگ قطر، الدحیل قید همکاری با کریمی را زد و لیست القطر هم برای بازگرداندن او پر بود. در نهایت کریمی تصمیم به ترک لیگ ستارگان قطر گرفت و آنطور که نشریه «gazetedamga» ترکیه خبر داده، این هافبک با تیم کایسری اسپور به توافق رسیده است.

این نشریه ترکیه‌ای از کریمی به عنوان بمب نقل و انتقالات کایسری یاد کرده است که توافقش با این تیم برای عقد قراردادی ۴ ساله خواهد بود. کریمی به زودی برای پیوستن به کایسری راهی ترکیه خواهد شد.

کایسری پیش از این سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی ایران را به خدمت گرفته بود و با اضافه شدن کریمی، تعداد بازیکنان ایرانی این تیم دو نفر خواهد شد.

فصل قبل و پیش از انتقال کریمی به لیگ ستارگان قطر، تیم ترابوزان اسپور خواهان علی کریمی بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی استقلال کایسری اسپور الدحیل استقلال الدحیل علی کریمی کایسری اسپور مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با ۱۲ گل زده در کنار تیم ملی فوتسال عراق، زهردارترین و بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرده و همانند اردوار گذشته توپخانه تیم ملی داغ بوده است. 

سعید احمدعباسی ستاره و لژیونر تیم ملی فوتسال که در باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا توپ می‌زند تا به اینجای رقابت‌ها شش گل به ثمر رسانده و در نیمی از گل‌های تیم ملی نقش بسزایی را ایفا کرده است. احمدعباسی در کنار گل‌هایش، دو گل را برای ملی‌پوشان ساخته و طراحی نموده تا از او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات تا پایان مرحله گروهی یاد کنند‌.

سعید احمد عباسی در هر سه دوئل تیم ملی دبل کرده است و با توجه به اختلاف سه گله‌اش با نفر دوم جدول گلزنان (طارق سلیمان بازیکن عراق) کاندید اصلی کفش طلایی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و با توجه با عملکرد خیره کننده‌اش، این شانس را هم دارد تا بهترین بازیکن مسابقات لقب بگیرد.

وحید شمسایی حساب ویژه‌ای روی ستاره لژیونرش در مراحل حذفی و مسیر قهرمانی باز کرده است و حالا مشخص شد که چرا او در طول این مدت مدام اصرار داشته که احمدعباسی در جام ملت‌ها حضور پیدا کند

دیگر خبرها

  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه
  • میلاد محمدی با انگیزه در بازی شماره ۹
  • حسینی و علی کریمی از لیست خط خوردند
  • ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش