Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:31:56 GMT

نعمتی:روز بازی با پرسپولیس بچه ها قهر کردند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۸۰۵

نعمتی:روز بازی با پرسپولیس بچه ها قهر کردند

وحید نعمتی بازیکن باتجربه ماشین سازان می گوید روز بازی با پرسپولیس بعضی از بازیکنان تیمش قهر کرده و اردو را ترک کردند و سپس به هتل بازگشتند و این موضوع در نتیجه بازی از لحاظ روانی تاثیرگذار بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، وحید نعمتی بازیکن باتجربه ماشین سازان در گفتگو با خبرنگار ما راجع به باخت سنگین تیمش مقابل پرسپولیس عنوان داشت: بازی خیلی سخت و پرفشاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل بازی را ما خوب شروع کردیم و حتی می توانستیم به گل برسیم ولی متاسفانه روی اشتباه گل خوردیم و بعد گل دوم شیرازه تیم ما به هم ریخت و اخراجی هم دادیم. با ده نفره شدن کارمان سخت شد و پرسپولیس هم تیم خوبی است و مهاجمان خوبی هم دارد و متاسفانه نتیجه بدی گرفتیم.

 

مدافع سبزپوشان در رابطه با شایعه تبانی و شرط بندی که این روزها زیاد مطرح می شود نیز اظهار داشت: اصلا و به هیچ وجه تبانی و این صحبت ها در بازی ما مطرح نیست و اشتباهات فردی در همه بازی ها وجود دارد ولی از آن جایی که بازی های آخر فصل حساس است، با یک اشتباه همه فکرشان به این موضوع معطوف می شود. شکر خدا در تیم ما این جور مسائل اصلا وجود نداشته و ندارد.

 

نعمتی در رابطه با تاثیر اشتباهات دروازه بان و مدافعان تیمش در نتیجه رقم خورده نیز گفت: به نظر من روز بد هیچ کس نبود و ما روی گلی که خوردیم و اخراجی که دادیم تیممان به هم خورد و این نتیجه صرفا مربوط به دروازه بان یا خط دفاعی نیست.

 

وی در رابطه با ترک اردو توسط بازیکنان در روز بازی و تاثیرات آن نیز عنوان داشت: این مسائل قطعا تاثیرگذار است. ما اینجا از لحاظ خوابگاه و تغذیه و مبتدی ترین مسائل مشکل داریم. مسائل مالی را هم که کنار بگذاریم، لاقل در این مسائل نباید مشکل وجود داشته باشد. ما روز بازی قرار بود واریزی داشته باشیم و پول یک سری ها واریز نشده بود و بعضی از بچه ها قهر کردند و از هتل رفتند بیرون و سپس بازگشتند. شخص خود من ذهنم درگیر بود و صد در صد این موارد در بازی هم تاثیرگذار است.

 

مدافع سبزقباها در رابطه با بحث پاداشی که برای این تیم در نظر گفته شده بود هم گفت: یک بار سر تمرین مدیرعامل تیممان گفت که برایتان پاداش ویژه ای در نظر داریم و حتی به مبلغ آن هم اشاره نکرد. ما همین حق و حقوقمان را بتوانیم بگیریم راضی هستیم. در بازی پرسپولیس هم بدون توجه به همه این مسائل بچه ها باشرف بازی کردند ولی متاسفانه نتیجه خوبی به دست نیامد.

 

نعمتی در پایان راجع به دلایل عدم نتیجه گیری تیمش در این فصل نیز گفت: ما خیلی مشکلات زیادی داشتیم چه در بحث امکانات و چه در بحث مدیریتی. مربی و مدیرعامل زیاد عوض کردیم و واقعا تیم در حد لیگ برتر نبود و من واقعا انتظار نداشتم ماشین سازی این طور باشد. به شخصه امسال اذیت شدم و از بقیه هم که می پرسم همین حرف را می زنند. به نظرم اگر از ابتدا ثبات داشتیم و پای مربی می ایستادند تیممان نتیجه می گرفت. ما با همین بازیکنان مقابل سپاهان و فولاد خوب بازی کردیم و اگر مشکلاتی که گفتم نبود به نظرم تیم در لیگ برتر می توانست که بماند.

ماشین سازی تبریز پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز پرسپولیس تهران روز بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الهلال عربستان شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان که در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال از زمین اخراج شد و نتیجه یک - صفر را نشان داد، پس از باخت دیشب الهلال در صفحه اینستاگرام این باشگاه کامنتی با همین نتیجه گذاشت و باعث خشم هواداران این تیم شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898891

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!