Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@02:18:47 GMT

آموزش شارژ اکانت استیم با گیفت کارت استیم والت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۸۱۴

با شارژ اکانت استیم که از طریق گیفت کارت انجام می‌گیرد، می‌توانید به بازی‌های مختلف گروهی و تک نفره که در این پلتفرم قرار دارد دسترسی داشته باشید. این بازی‌ها در گروه‌ها و دسته بندی‌های مختلفی وجود دارند که به دلیل انلاین بودنشان می‌توانید از طریق دستگاه‌های مختلفی همچون لپ تاپ، دسکتاپ یا گوشی وارد اکانت شده و در هر جایی که فرصتی پیدا کردید بازی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این آموزش از وبلاگ موبوگیفت قصد داریم به معرفی کامل‌تری از این سایت سرگرمی و بازی آنلاین پرداخته و در نهایت ببینیم که چگونه می‌توان با استفاده از گیفت کارت استیم، اقدام به خرید بازی در این برنامه کرد. پس تا پایان همراه ما باشید.

استیم (STEAM) چیست و چه کاربردی دارد؟

استیم هم مثل هر پلتفرم بازی انلاین دیگری نظیر ایکس باکس و پلی استیشن، این امکان را به شما خواهد داد تا با نصب ان روی سیستم عامل‌های مختلف دسکتاپ، لپ تاپ و گوشی به بازی‌های موجود در آن دسترسی داشته باشید.

انواع مختلفی از بازی در استیم وجود دارند که می‌توانید آنها را خریداری کرده و به صورت آنلاین بازی های تک نفره و گروهی انجام دهید که از معروف‌ترین انها می توان به کال آف دیوتی و پابجی اشاره کرد.

شما برای خرید بازی در این سایت لازم است که ابتدا در ان ثبت نام کرده و یک حساب کاربری داشته باشید، سپس با استفاده از گیفت کارت که بهترین روش شارژ کردن استیم است، هر بازی که دوست دارید را خریداری کنید.

نحوه شارژ اکانت استیم چگونه است؟

برای شارژ استیم به صورت کلی دو روش وجود دارد که عبارتند از:

روش اول: خرید با کارت پی پل

در این روش شما می‌توانید وارد تنظیمات اکانت خود شده و از بین بسته‌های مختلفی که با اعتبارهای گوناگون دلاری وجود دارد، مقدار موجودی مورد نیاز را انتخاب کرده و در نهایت با استفاده از اکانت پی پل خرید خود را انجام دهید. اما از آنجایی که ما در ایران با مشکلات تحریم مواجه هستیم و امکان استفاده از کارت اعتباری پی پل را نداریم، استفاده از این روش اصلا کاربردی نیست.

البته اگر کارت اعتباری پی پل دارید، مشکلی از این نظر وجود نداشته و می‌توانید با استفاده از آن اکانت خود را شارژ کنید. اما اگر ندارید بهترین روش استفاده از یفت کارت است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

روش دوم: خرید با گیفت کارت استیم

در این روش شما می‌توانید یکی از گیفت کارت های استیم را که آنها نیز دارای اعتبار مختلفی هستند را از نمایندگان رسمی به صورت ریالی خریداری کنید. هر گیفت کارت دارای یک کد منحصر به فرد است که با وارد کردن آن در تنظیمات اکانت، می‌توانید مقدار اعتباری که برای گیفت کارت در نظر گرفته شده را به موجودی اکانت خود اضافه کنید.

گیفت کارت چیست؟

حال شاید از خود بپرسید که گیفت کارت استیم چیست و چه کاربردی دارد؟ برای این منظور اجازه دهید با ذکر یک مثال شروع کنیم.

مطمئنا همه شما اولین زمانی که یک سیم کارت اعتباری خریداری کردید را به خاطر دارید. بعد از اتمام موجودی شارژ، کافی بود یک کارت شارژ که اعتبار مختلف هزار، دو هزار، پنج هزار و… را داشت انتخاب می‌کردید و پس از مخدوش کردن کارت شارژ، در نهایت با وارد کردن کد دستوری از طریق شماره موبایل خود، اعتباری که برای آن کد در نظر گرفته شده بود را به صورت شارژ به موجودی سیم کارت خود اضافه می‌کردید.

گیفت کارت هم درست همینطور است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت، یک کد منحصر به فرد را دریافت کرده و مقدار موجودی که برای آن کد در نظر گرفته شده را به صورت شارژ اکانت استیم دریافت کنید. البته یک تفاوتی که وجود دارد این است که گیفت کارت دیگر به صورت کاغذ چاپی و کارت شارژ نیست، بلکه آن را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

البته گیفت کارت چاپی در کشورهای دیگر وجود دارد که می توان از مغازه‌های معتبر آنها را به صورت کارت فیزیکی خریداری کرد. اما در ایران بیشتر فروشندگان به صورت مجازی این کدها را می‌فروشند.

مراحل شارژ کردن استیم چگونه است؟

حالا که دانستید استیم چیست و با ایجاد اکانت و استفاده از ان می‌توانید به چه بازی‌هایی دسترسی داشته باشید، وقت ان رسیده تا مراحل شارژ کردن اکانت استیم را به صورت تصویری با هم طی کرده و ببینیم که چطور می‌توان بازی‌هایی همچون پابجی و کال آف دیوتی را با استفاده از استیم بازی کرد.

گام اول: تغییر ریجن اکانت به آمریکا

با توجه به سیاست‌هایی که استیم برای استفاده از گیفت کارت دارد، برای استفاده از گیفت کارت استیم و جلوگیری از بلاک شدن اکانت، قبل از هر کاری باید ریجن کشور خود را به آمریکا تغییر دهید. به دلیل مسائل تحریم و مشکلاتی که برای ما کاربران ایرانی وجود دارد، مهم است که حتما با استفاده از ip آمریکا وارد تنظیمات اکانت خود شده و موقعیت خود را به این کشور تغییر دهید.

برای این منظور ابتدا باید وارد اکانت خود شده و سپس مشابه تصویر زیر از منوی بالا روی Account Details کلیک کنید تا به صفحه جزییات اکانت وارد شوید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، اکانت من روی کشور امریکا (United States) قرار دارد. اگر اکانت روی کشور دیگری جز این بود، باید روی لینک Update Store Country که در زیر ان قرار دارد کلیک کرده و سپس از بین لیست کشورهایی که نمایش داده می‌شود، کشور آمریکا را انتخاب کنید. حتما فراموش نکنید که این کار را باید با استفاده از ip آمریکا انجام دهید.

گام دوم: خرید گیفت کارت استیم

پس از اینکه تنظیمات اکانت خود را روی کشور آمریکا قرار دادید، حال باید با توجه به سیاست‌هایی که استیم در قبال خرید گیفت کارت آمریکا دارد، یک گیفت کارت استیم آمریکا خریداری کنید.

برای این منظور می‌توانید از موبوگیفت که سامانه‌ای برای خرید گیفت کارت ارزان قیمت است کمک بگیرید. شما می‌توانید با استفاده از این سایت، علاوه بر گیفت کارت استیم، گیفت کارت سایت‌ها و برنامه‌های مختلف دیگری همچون گیفت کارت ps4 ، گوگل، اپل، نینتندو و… را برای مبدا کشورهای مختلف خریداری کنید.

پس از ورود به صفحه خرید گیفت کارت استیم مشابه تصویر زیر مشاهده می‌کنید که امکان خرید گیفت کارت آمریکا و آرژانتین برای شما فراهم است. از آنجایی که ما در تنظیمات اکانت، کشور خود را به آمریکا تغییر دادیم، بنابراین قبل از هر کاری ابتدا این کشور را برای خرید گیفت کارت انتخاب کنید.

سپس بسته به مقدار موجودی که برای شارژ اکانت نیاز دارید، یکی از گزینه‌های ۱.۱ تا ۱۰۰ دلاری را برای خرید گیفت کارت انتخاب کنید. در نهایت با کلیک روی دکمه خرید آنلاین وارد درگاه پرداخت خواهید شد که پس از پرداخت مبلغ می‌توانید کد گیفت کارت را در ایمیل خود دریافت کنید.

یکی از مزایای خرید گیفت کارت از سایت موبوگیفت این است که با انجام هر خرید بسته به اینکه مبلغ خرید چقدر باشد امتیازاتی به شما تعلق خواهد گرفت. شما می‌توانید با بالا رفتن این امتیازات در پروفایل کاربری خود آن را تبدیل به کد تخفیف کنید تا برای خریدهای بعدی، از قیمت ارزان‌تری برای خرید گیفت کارت برخوردار شوید.

حال تنها کاری که برای شارژ کردن استیم باقی مانده، وارد کردن کد گیفت کارت خریداری شده در تنظیمات اکانت است.

گام سوم: وارد کردن گیفت کارت استیم

به منظور شارژ اکانت استیم والت خود مشابه چیزی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید ابتدا به منوی حساب کاربری در سایت یا برنامه استیم مراجعه کرده و از بخش STORE & PURCHASE HISTORY روی گزینه‌ی Add funds to your Steam Wallet کلیک کنید.

در مرحله بعد وارد صفحه‌ای خواهید شد که امکان شارژ اکانت با استفاده از پی پل را به شما نمایش خواهد داد. اما از آنجایی که ما دسترسی به پی پل را نداریم و تنها راه شارژ استیم والت استفاده از گیفت کارت است، بنابراین باید روی گزینه Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code کلیک کنید تا به صفحه وارد کردن ردیم استیم وارد شوید. حال همانطور که در صفحه زیر می‌بینید کادر مربوط به وارد کردن گیفت کارت استیم را طبق توضیحاتی که در ادامه داده می‌شود، پر کنید.

ابتدا استیم والت کد خریداری شده را که از طریق ایمیل توسط سایت موبوگیفت برای شما ارسال شده در کادر Steam Wallet Code وارد کنید. سپس روی دکمه Continue کلیک کنید تا اعتبار سنجی برای صحت کد گیفت کارت انجام گیرد.

در این مرحله اگر کد به درستی وارد شده باشد و مطابق با کشوری که در تنظیمات اکانت انتخاب کردید وارد شده باشد، اکانت استیم شما شارژ شده و می‌توانید موجودی افزایش داده شده از طریق کد ردیم وارد شده را در باکس Wallet Balance که مقابل کادر وارد کردن کد است ببینید.

جمع بندی و کلام آخر

در پایان امیدواریم که با استفاده از این آموزش توانسته باشید که با سایت استیم آشنا شده و بدانید که چگونه می‌توان با استفاده از گیفت کارت اکانت استیم خود را شارژ کرد.

لازم است که مجددا به این نکته اشاره کنم که حتما برای شارژ کردن اکانت بررسی کنید که گیفت کارت خریداری شده دقیقا مطابق با کشوری باشد که در تنظیمات اکانت خود مشخص کردید. اگر چیزی غیر از این انتخاب شده، لازم است که طبق توضیحاتی که در گام اول داده شد، کشور خود را به مبدا گیفت کارت خریداری شده تغییر دهید. البته این تکرار نباید بیش از حد باشد که موجب بلاک شدن اکانت خواهد شد.

منبع: الف

کلیدواژه: تنظیمات اکانت خود تنظیمات اکانت گیفت کارت استیم خرید گیفت کارت گیفت کارت شما می توانید خریداری کنید خریداری شده داشته باشید کلیک کنید برای شارژ وارد کردن شارژ کردن برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در روند ساخت ۴ خط جدید متروی تهران | احداث ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی

به گزارش همشهری آنلاین، آیین افتتاح و بهره برداری ۳ ایستگاه بهار شیراز، آیت الله کاشانی و شهدای کن در خط ۶ مترو تهران به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و ۲ورودی جدید در ایستگاه های شهران و شهرزیبا در این خط، در قالب صد و دوازدهمین پویش امید و افتخار، صبح امروز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه امروز عیدانه شهرداری تهران که از اسفند سال گذشته روی آن کار شد به شهروندان تقدیم خواهد شد، گفت: با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا احداث این ۴ایستگاه را در دستور کار قرار دادیم. امروز ایستگاه‌هایی افتتاح خواهد شد که بار ترافیک غرب تهران را کاهش ویژه ای می دهد. وی با بیان اینکه این ایستگاه های جدید حاصل تلاش شبانه روزی همکاران من است، ادامه داد: ایستگاه شهدای کن و ایت الله کاشانی در توسعه غربی خط۴ تبدیل به ایستگاه تبادلی می شوند. ایستگاه بهار شیراز نیز معماری ویژه ای دارد. همچنین با همت قرارگاه سازندگی خاتم یکی از زیباترین ایستگاه های خط۶ یعنی ایستگاه تربیت مدرس را نیز راه اندازی کردیم.

هرمزی با بیان اینکه در مترو طراحی خطوط جدید را آغاز کردیم، گفت: خط ۸ مترو هفته گذشته کلنگ زنی شد. پیرامون خط ۹ و ۱۱ با قرارگاه خانم به تفاهم اولیه رسیدیم و سال آینده عملیات اینها آغاز خواهد شد. همینطور توسعه شمال غربی خط ۷ را هم آغاز کردیم که باعث گشایش در منطقه حصارک و دانشکاه علوم تحقیقات خواهد شد.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در واگن هم اتفاقات خوبی رقم خورد، خاطرنشان کرد: متروی تهران از ابتدا ۱۱۶۹ تا کنون واگن داشته است. ما قرارداد مهم ۷۹۰ دستگاه واگن را به سرانجام رساندیم. قرارداد واگن ملی ناظر به ۳۱۳ دستگاه واگن را نیز جلو بردیم و بیش از مقداری که در ۲۵ سال گذشته به متروی تهران واگن وارد شده در این مدت به مترو واگن اضافه می شود. وی با بیان اینکه همچنین تعداد بالایی موتور، تاکسی، ون و اتوبوس برقی را برای پایتخت تدارک دادیم، گفت: این اتفاقی است که در مقایسه با عملکرد در این حوزه در دوره چهار ساله قبل قابل توجه است. چرا که در دوره پنجم مدیریت شهری در کل ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به شهر اضافه شده بود.

هرمزی با بیان اینکه متروی پرند هم که قریب به ۱۴ سال کارش زمین مانده بود امسال با همکاری دولت و قرارگاه خاتم‌الانبیا افتتاح شد، گفت: اتفاقات خوبی در حال انجام است که نوید بهار حمل و نقلی را در سال آینده به ما می دهد.

وی با تاکید بر اینکه ما قرارداد سنگینی برای احداث ۹ هزار دستگاه جایگاه شارژ با وزارت نیرو داریم، بیان کرد: امید دارم که سال آینده اتفاقات خوبی که رقم خواهد خورد روزهای بهتری را برای شهر تهران به ارمغان بیاورد.

کد خبر 839417 برچسب‌ها شهردارى تهران مترو تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • حساب خانواده زندانیان شارژ شد
  • هندزفری های خوش قیمت بازار ایران را بشناسید
  • (تصاویر) درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا
  • حضور ربات های انسان نما در خط تولید مرسدس بنز
  • درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا از زمین (عکس)
  • (عکس) تصویر اکانت رسمی ناسا با استفاده از نام «خلیج فارس»
  • احداث ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران
  • تسریع در روند ساخت ۴ خط جدید متروی تهران | احداث ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی
  • ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران احداث می‌شود
  • علت شارژ نشدن گوشی آیفون + حل مشکل و شارژ سریع