Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:22:13 GMT

کوچ بزرگ علی کریمی به لیگ ترکیه(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۹۰۵

کوچ بزرگ علی کریمی به لیگ ترکیه(عکس)

چندین رسانه ترکیه ای از پیوستن علی کریمی به تیم کایسری اسپور و عقد قرارداد 4 ساله میان دو طرف خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک سابق استقلال که فصل گذشته را در دو تیم قطری الدحیل و قطر اس سی گذراند، مدنظر باشگاه کایسری اسپور ترکیه قرار گرفته و طبق ادعای رسانه های این کشور، او برای عقد قراردادی 4 ساله با این تیم به توافق دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صفحه توئیتری Transfer Merkezi که نخستین بار این خبر را منتشر کرد، به اخبار نقل و انتقالاتی کایسری اسپور پرداخت و نوشت: کایسری اسپور تا حد زیادی با کارلوس مانه به توافق رسیده است. این باشگاه همچنین با علی کریمی هافبک تیم ملی ایران و مصطفی پکتمک به توافق رسید.


بوراک زینی خبرنگار ترکیه ای نیز در توئیتر خود نوشت: کایسری اسپور با علی کریمی به توافق رسیده و با او یک قرارداد 4 ساله را به امضا خواهد رساند.


روزنامه گاتزتا دامگا نیز این خبر را پوشش داد و نوشت: بمب علی کریمی در کایسری اسپور! نقل و انتقالات در کایسری اسپور رو به اتمام است و این باشگاه می خواهد به رتبه ای بهتری از فصل گذشته دست پیدا کند. پس از مجید حسینی، زرد و قرمزها با علی کریمی دیگر بازیکن ایرانی توافق کرده اند. این بازیکن باتجربه طی روزهای آینده به این شهر می آید.

 


دامگا در ادامه با اشاره به اینکه کریمی تابستان گذشته در آستانه حضور در لیگ ترکیه بود ولی سرانجام راهی قطر شد، نوشت: علی کریمی 27 ساله است. او فوتبال را از پایه های سپاهان آغاز کرد و در آنجا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شد. او اولین تجربه خارج از کشور خود را با دینامو زاگرب گذراند و پس از حضوری قرضی در تیم دیگر کرواسی، به سپاهان بازگشت.


دامگا در ادامه نوشته است: او با استقلال، یکی از مهمترین تیم های ایران قرارداد امضا کرد. کریمی در آنجا نامی برای خود دست و پا کرد. اگرچه او با استقلال به مقام قهرمانی نرسید اما توانست در تیم ملی ایران حضور پیدا کند. او فصل گذشته در آستانه حضور در ترکیه بود اما در نهایت با قطر اس سی قراردادش را امضا کرد. سپس به الدحیل قرض داده شد. پس از اتمام قرارداد یک ساله اش، کایسری اسپور تیم جدید او خواهد بود. انتظار می رود که کریمی یک قرارداد 4 ساله را امضا کند.


البته روزنامه معروف fotomac ترکیه برخلاف دیگر رسانه ها معتقد است قرارداد کریمی 2 ساله است. این روزنامه نیز خبر پیوستن کریمی به سوپر لیگ ترکیه را تأیید کرد و نوشت: کایسری اسپور با علی کریمی هافبک 27 ساله و یکی از کاپیتان های سابق تیم ملی ایران قرارداد امضا کرد. یک قرارداد 2 ساله با علی کریمی منعقد می شود که انتظار می رود تا ابتدای هفته به کایسری بیاید.

قطر الدحیل ترکیه علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الدحیل ترکیه علی کریمی کایسری اسپور علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه ای رئال، در ال کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد. در پایان بازی رئالی ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

هرچند در تصاویر منتشر شده در جشن های درون رختکن آردا نیز دیده می شود ولی او درون زمین نبود و زودتر از همه به رختکن رفت.

در پایان بازی وقتی از آنچلوتی در مورد دلیل غیبت آردا سوال شد، او پاسخی داد که می تواند این پدیده ترکیه‌ای را به آینده خوشبین کند: «نمی دانم چرا آردا نبود و نظری در این مورد نمی توانم بدهم ولی در مورد او با آرامش همه چیز را بررسی خواهیم کرد. گولر دقایقی که می خواهد را در رئال به دست خواهد آورد.»

به نظر می رسد کارلتو بعد از مسجل شدن قهرمانی رئال قصد دارد به آردا فرصت بیشتری بدهد و احتمالا او را در هفته های پایانی لالیگا در ترکیب ثابت رئال خواهیم دید، به خصوص که رئال دو سنگین در لیگ قهرمان برابر بایرن نیز پیش رو دارد.

دیگر خبرها

  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو