Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی توسط جهاد دانشگاهی واحد کردستان کاملا مطلوب و رضایتبخش ارزیابی می شود.

رمضان یوسفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تفاهم نامه ملی در رابطه با اجرای آزمون‌های سراسری اظهار کرد :استقرار همه آزمون‌ها در سازمان سنجش یک ایراد بزرگ را به وجود آورده است اما در سال گذشته جهاددانشگاهی ثابت کرده که می‌تواند آزمون‌ها را به صورت کاملا موفق برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت های خوبی است که باید از آنها بیشتر بهره‌مند شد.

یوسفی افزود: برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی امروز همزمان با سراسر کشور توسط جهاددانشگاهی با رعایت کامل تمام پروتوکل های بهداشتی انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: در راستای تفاهم‌نامه ملی سه دوره ICDL، نگارش و فن بیان توسط جهاددانشگاهی در سطح استان برگزار می‌شود که هزینه کمی نیز برای این کلاس‌ها پرداخت شد و به دلیل کیفیت بالای دوره‌ها، شاهد خروجی بسیار خوبی از آن بودیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی در سطح استان توسط جهاددانشگاهی تصریح کرد: این دوره‌ها در مراکز شهرستانی جهاددانشگاهی برگزار شد و سرآغازی برای همکاری میان این نهاد با آموزش و پرورش کردستان بود.

وی عنوان کرد: در۲۰ تیر ماه ۹۹ مرحله اول آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار شد و اکنون نیز مرحله بعدی آن برای افراد جامانده از آزمون، کسانی که پرونده نداشتند و افرادی که در آزمون قبول نشده بودند در روز جمعه به اتمام رسید.

رمضانی ادامه داد که تعدادی از آموزش دهندگان سوادآموزی در کردستان مدرک کاردانی دارند و امیدواریم در سال تحصیلی جدید این افراد جهت شرکت در دوره کارشناسی به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی معرفی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

کد خبر 6086136 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی